Populært innlegg €uropa Skrevet 28. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. desember 2011 Det er merkelig at ingen har postet dette før meg, for denne tråden fikk meg til å hyperventilere. Emnetittelen er "Dating funker ikke". Hei venner! :klemmer: Fint at jeg allerede har meldt seg for diskusjoner.no Jeg forteller litt om deg selv ved første du kan starte alt rumpe. Jeg er en moden kvinne fra Agdenes. Vi er i den oppfatning at kvinner har modnet med alderen. Hva er eller hva jenta gjøre? Det var virkelig Jeg måtte si om deg selv. Men hvis det er noe du husker? Kan du gjerne spørre. Her er alt. Jeg tror vennene dine. Hisuhisu jente, cheerleader! Også, jeg bare må legge til at dette er opprinnelig fra Sør-Korea. Men jeg har blitt veldig skandinavisk. Men nå hva jeg ønsker å dekke her. Hough ræva ... Jeg har så mye problemer for fremtiden. Men jeg Søster. Jeg prøver å passere gjennom veggen. Dette er ikke et spørsmål om menneskelige relasjoner. Men jeg trenger noen råd. Jeg bor med min søster der. Gjør du det i årevis. Alt gikk bra ... helt til nå. Hun Named Laura. Hun snudde seg feil i fortiden. For eksempel hvis hun har, vil hun kaste egg på meg i morgen Dårlig dag. Hun har strikket det selv når toalettet spyler. Hun virker veldig barnslig. Vi ble plassert opp ned på en sølvplate dagen var å spise frokost en morgen ... klikk på høyre for henne. Så hun gikk ut i en slik mikrofon, opp til min shorts (ja jeg har å okkupere en del av ..).. form, gå til min undertøy skuff i mitt soverommet rett .. rett under henne til å bli kalt ut til alle på blokken .. vi lever i som hun måtte bære meg shorts og hodet til rumpa min .. begge. Jeg kunne se det så alle. Jeg var veldig flau. Jeg snakket med henne .. hun vil spørre hva som plager henne, hun bare klappet meg. På kinnet. 10 vertinner i mange tilfeller på hvert kinn. Æsj .. Jeg er veldig lei meg. Jeg trenger råd om hvordan man skal håndtere en gal søster er opp litt ... som i mange år. Vennligst svar meg! Annie Young klem. NB: jeg er fortsatt i Norge er ikke veldig bra. Derfor, noen rare tekst. Resten av tråden kan leses her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1374236&st=0 10 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Wow, jeg må ha vært full om jeg lagde en helt ny bruker og ikke husker det en gang. 1 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg griner. Senere i tråden: "Her er det siden sist jeg besøkte er en lang tid. Og den eneste grunnen til at jeg har er at pitta i sør er på en liten reise. Laura er en god meg og mine søstre i sør. Du kan tro at vi kose oss. Så, "Oh, tviler jeg det vil skje og Annie Laura ..." Ja, alle ville til, er vi venner igjen: tror jeg så på nyhetene kan være stor! Å endelig kan jeg smile igjen. Laura vil slutte og har gått tilbake til fansen til å ta offentlig kontroll i mitt undertøy og geitost, og at gårdsplassen. Laura, snakker jeg til henne når jeg har sluttet å svare stygg? Skal du ha dette?" :!: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg tror min koreansk er bedre enn hennes norsk. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Noen som har en oversettelse? Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hmmm. Har lest noen ganske like poster på ett annet forum,samme språk,nesten lik tekst. Moro er det nå uansett. :!: Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Jeg tok på meg oppgaven å prøve å decryptere=P Fint at jeg allerede har meldt på diskusjoner.no Jeg kan forteller litt om meg selv ,første jeg kan starte med alt er rævva. Jeg er en moden kvinne fra Agdenes. Vi er i den oppfatning at kvinner modner med alderen. Hva ellers kan jenter gjøre? Det var det jeg ville si om meg selv. Men hvis det er noe du lurer på? Kan du gjerne spørre. Her er alt. vennene mine. Hisuhisu jente, cheerleaderne! Også, må jeg bare legge til at jeg er opprinnelig fra Sør-Korea. Men har blitt veldig skandinavisk. Men nå hva jeg ønsker å få frem her. Hu jævla ... Jeg har så mye problemer for tiden. Med meg og Søster. Jeg prøver å ikke gå på veggen. Dette er ikke et spørsmål om menneskelige relasjoner. Men jeg trenger noen råd. Jeg bor med søster min. Gjørt det i årevis. Alt var bra ... helt til nå. Hun heter Laura. Hun har blitt vrang fortiden. For eksempel hvis hun har dårlig dag , vil hun kaste egg på meg på morgen «Dårlig dag. Hun har strikket det selv når toalettet spyler.» ? Hun virker veldig barnslig. Vi skulle spise frokost en morgen ... klikket det i vinkel for henne. Så hun gikk ut i en slik sinne, opp til min shorts(komode) (ja jeg har å okkupere en del av ..).., går i min undertøy skuff i mitt soverommet .. tar seg til rette å viser det til alle på blokken vi lever i . hun gikk med shortsen på hodet. Så jeg kunne se det, så alle kunne se det Jeg var veldig flau. Jeg snakket med henne .. jeg ville spørre hva som plaget henne, hun bare klappet meg på kinnet. «10 vertinner i mange tilfeller på hvert kinn. Æsj «?.. Jeg er veldig lei meg. Jeg trenger råd om hvordan man skal håndtere en gal søster er oppgitt ... hun har vært slik i mange år. Vennligst svar meg! Endret 16. januar 2012 av Lineplx 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå