Gå til innhold

Dating funker ikke

€uropa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg griner.

Senere i tråden:

"Her er det siden sist jeg besøkte er en lang tid. Og den eneste grunnen til at jeg har er at pitta i sør er på en liten reise. Laura er en god meg og mine søstre i sør. Du kan tro at vi kose oss. Så, "Oh, tviler jeg det vil skje og Annie Laura ..." Ja, alle ville til, er vi venner igjen: tror jeg så på nyhetene kan være stor! Å endelig kan jeg smile igjen. Laura vil slutte og har gått tilbake til fansen til å ta offentlig kontroll i mitt undertøy og geitost, og at gårdsplassen. Laura, snakker jeg til henne når jeg har sluttet å svare stygg? Skal du ha dette?"

:!:

Lenke til kommentar

Jeg tok på meg oppgaven å prøve å decryptere=P

Fint at jeg allerede har meldt på diskusjoner.no

Jeg kan forteller litt om meg selv ,første jeg kan starte med alt er rævva. Jeg er en moden kvinne fra Agdenes.

Vi er i den oppfatning at kvinner modner med alderen. Hva ellers kan jenter gjøre? :) Det var det jeg ville si om meg selv. Men hvis det er noe du lurer på? Kan du gjerne spørre. Her er alt.

vennene mine. Hisuhisu jente, cheerleaderne!

Også, må jeg bare legge til at jeg er opprinnelig fra Sør-Korea. Men har blitt veldig

skandinavisk.

Men nå hva jeg ønsker å få frem her. Hu jævla ... Jeg har så mye problemer for tiden. Med meg og

Søster. Jeg prøver å ikke gå på veggen. Dette er ikke et spørsmål om menneskelige relasjoner. Men jeg trenger noen råd.

Jeg bor med søster min. Gjørt det i årevis. Alt var bra ... helt til nå.

Hun heter Laura. Hun har blitt vrang fortiden. For eksempel hvis hun har dårlig dag , vil hun kaste egg på meg på morgen

«Dårlig dag. Hun har strikket det selv når toalettet spyler.» ?

Hun virker veldig barnslig. Vi skulle spise frokost en morgen ... klikket det i vinkel for henne.

Så hun gikk ut i en slik sinne, opp til min shorts(komode) (ja jeg har å okkupere en del av ..).., går i min undertøy skuff i mitt soverommet .. tar seg til rette

å viser det til alle på blokken vi lever i . hun gikk med shortsen på hodet. Så jeg kunne se det, så alle kunne se det Jeg var veldig flau.

Jeg snakket med henne .. jeg ville spørre hva som plaget henne, hun bare klappet meg på kinnet. «10 vertinner i mange tilfeller på hvert kinn. Æsj «?.. Jeg er veldig lei meg. Jeg trenger råd om hvordan man skal håndtere en gal søster er oppgitt ... hun har vært slik i mange år. Vennligst svar meg!

Endret av Lineplx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...