Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som nomore også sier, IKKE kjøp fra Pixmania. Blir det problemer med telefonen i etterkant, så kan du nesten like gjerne bare kaste den. Etterservicen fra Pixmania er etterhvert kjent for å være grufult dårlig. Det er bare å lese erfaringer på prisguiden. De som er fornøyde, har stort sett aldri hatt behov for å reklamere eller returnere noe til Pixmania. De fleste andre er misfornøyde fordi det enten blir problemer med selve servicen til Pixmania, eller returen til Frankrike. For Pixmania er en fransk nettbutikk som også betyr at du ikke nødvendigvis får bruksanvisning på et forståelig språk, eller at til og med menyene i telefonen ikke kan stilles inn til et språk du forstår.

Emils1: Dårlig gjort å anbefale et slikt firma til andre brukere, tross prisen :)

Endret av Black Star
Lenke til kommentar

Som nomore også sier, IKKE kjøp fra Pixmania. Blir det problemer med telefonen i etterkant, så kan du nesten like gjerne bare kaste den. Etterservicen fra Pixmania er etterhvert kjent for å være grufult dårlig. Det er bare å lese erfaringer på prisguiden. De som er fornøyde, har stort sett aldri hatt behov for å reklamere eller returnere noe til Pixmania. De fleste andre er misfornøyde fordi det enten blir problemer med selve servicen til Pixmania, eller returen til Frankrike. For Pixmania er en fransk nettbutikk som også betyr at du ikke nødvendigvis får bruksanvisning på et forståelig språk, eller at til og med menyene i telefonen ikke kan stilles inn til et språk du forstår.

Emils1: Dårlig gjort å anbefale et slikt firma til andre brukere, tross prisen :)

Derfor jeg anbefalte netonnet også :)

Har kjøpt fra pixmania en del selv, men har aldri hatt problemer med noen produkter jeg har mottatt derfra. Så har ikke benyttet meg av servicen deres, men dyre ting som mobiltelefoner, tver etc. kjøper jeg ikke fra slike sider uansett, men skulle bare poengtere at siba ikke hadde så "bra" pris som han trodde og Pixmania dukket opp først i prisjakt også.

Lenke til kommentar

Kjøp den for guds skyld ikke fra Pixmania.

+1

Du kan godt kjøpe noe fra Pixmania, om du ikke trenger mobilen før om 2 år. Og du må regne med å sende dem et PAR eposter og ringe x antall minutter for i det hele tatt å klare å få den under 5tusen!

Endret av InZaneAga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...