torrybra Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Er det noen som kan fortelle meg hvordan man lukker musikkavspilleren i Nokia musikk? Lyttet til radiomiks, men klarte kun og pause spilleren. Ble liggende i bakgrunnen å kjøre helt til jeg restartet tlf. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Tror ikke det kjører per se, men ja det kan være irriterende i blandt. Last ned en app som heter "stop the music!", så har du en knapp som fjerner musikkontrollene og stopper musikkavspillingen. Lenke til kommentar
Star Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Bakgrunnsappene (Spotify, Nokia Musikk m.m) har samme problem. Løsningen for min del var å bruke Stop The Music. Forhåpentligvis rettes det i OSet i en fremtidi oppdatering... Lenke til kommentar
FOTORALF Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Bakgrunnsappene (Spotify, Nokia Musikk m.m) har samme problem. Hvorfor er dette et problem? At du får noe på skjermen som du ikke ønsker skal være der? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Det er derfor jeg bruker stop the music i alle fall, fotoralf. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Bakgrunnsappene (Spotify, Nokia Musikk m.m) har samme problem. Løsningen for min del var å bruke Stop The Music. Forhåpentligvis rettes det i OSet i en fremtidi oppdatering... De forsvinner hos meg etter en kort stund. Ikke noe problem så langt Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Har fått batteriet til å vare nesten 3 døgn med minimalt bruk. I natt brukte den 50% av batteriet og den fortsetter og bruke masse strøm uten å være i bruk. Hva gjør dette? Tlf har de samme innst. som den har hatt hele tiden. Min telefon hadde også en slik raptus. Brukte 100% iløpet av 7 timer mens jeg var på jobb. Men det skjedde bare en gang. Lurer barempå at det kan ha vært ett program i bakgrunnen som kjørte som gjorde at batteriet ble tappet. Nå etter en dag så har jeg som regel 30-35% igjen av batteriet Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hei. Nettopp fått en i huset, til dama. Hvordan funker Ø, Æ, Å osv? Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hei. Nettopp fått en i huset, til dama. Hvordan funker Ø, Æ, Å osv? Om du lurer på hvordan man får tastatur med Æ, Ø, Å, så er det bare å velge Norsk tastatur på innstillinger. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Du trenger ikke velge det på innstillinger, man velger norsk under oppstart av telefonen Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Har fått batteriet til å vare nesten 3 døgn med minimalt bruk. I natt brukte den 50% av batteriet og den fortsetter og bruke masse strøm uten å være i bruk. Hva gjør dette? Tlf har de samme innst. som den har hatt hele tiden. Min telefon hadde også en slik raptus. Brukte 100% iløpet av 7 timer mens jeg var på jobb. Men det skjedde bare en gang. Lurer barempå at det kan ha vært ett program i bakgrunnen som kjørte som gjorde at batteriet ble tappet. Nå etter en dag så har jeg som regel 30-35% igjen av batteriet Har satt tlf i batterisparemodus. Batteri varte ikke et døgn og har hatt to korte samtaler. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Takk, takk Dama fikk det til, var engelsk som default. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Batteriet mitt er mye bedre etter oppdateringen, ser det i alle fall ut til. Jeg resatte mobilen etter installert oppdatering though. Skummelt å se at alle apps jeg hadde kjøpt hadde en "Buy" knapp på market, helt til jeg forstod at når man trykker "Buy" oppdager market at man har kjøpt det tidligere og gir deg valget å installere. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Mitt batteri er ikke bedre etter oppdatering, var full ladet i går kveld rundt kl. 22.00, når jeg sto opp i dag kl. 07.30 var den død. Har holdt litt lengere enn det tidligere i uka men.. bare brukt telefonen siden tirsdag, får håpe det bedrer seg når bruker mønsteret også stabiliserer seg, blir altid litt herjing med telefonen de første ukene. Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Da klarte jeg selvfølgelig å miste Lumiaen rett ned på hard asfalt. Skjermen fikk en sprekk øverst, men telefonen er helt som før sett bort fra det. Skal sende den til NetonNet iløpet av neste uke. Hvor mye tror dere det vil koste å fikse glasset? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Mitt batteri er ikke bedre etter oppdatering, var full ladet i går kveld rundt kl. 22.00, når jeg sto opp i dag kl. 07.30 var den død. Har holdt litt lengere enn det tidligere i uka men.. bare brukt telefonen siden tirsdag, får håpe det bedrer seg når bruker mønsteret også stabiliserer seg, blir altid litt herjing med telefonen de første ukene. Må være en eller annen app du ikke har avslutet da. Etter 9 timer har jeg ennå minimum 40% igjen. Og da har jeg push epost aktivert og en mengde bakgrunnsdata gjennom facebook, wordfeud osv. Kan være lurt å trykke tilbake istede for å bare trykke windows tasten når man skal ut av ett program. Det er nå min erfaring Nå er det f.eks 8 timer siden lading. Og ennå er det 60% igjen av batteriet. Da er 2 timer lytting på musikk og podcast inkludert og en del sms Endret 18. februar 2012 av Stig-Arne Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Ja var vel noe sånt jeg også tippet på. Men har omtrent ikke installert noen apper enda, og selv om det skulle være en app som ikke er avsluttet, så forventer jeg litt bedre batterikapasitet. I dag har den holdt bra da, var full ladet rundt kl. 09.00 og batteriet er fortsatt omtrent på fult, men da har jeg ikke brukt den omtrent. Endret 18. februar 2012 av Blunderguff Lenke til kommentar
Star Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Er det mange andre her som har problemer med signalstøy? Min Lumia lager masse signalstøy når den er på EDGE eller GPRS nett. Tidvis så mye at det er håpløst å føre en samtale eller bruke den til å streame musikk. Konstant surring (både i intern høytaler og hodetelefoner) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Blunder: tok du en device reset etter oppdateringen eller ei? Har forsåvidt også skrudd av ubrulelig locationbased services, uten at jeg vet hvor mye det har å si. Edit: har ikke lagt merke til noe støy selv. Endret 19. februar 2012 av Slai Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 har ikke lagt merke til noe støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå