Christoffero89 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hvordan lure den? Har mac Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Vanskelig å lure frem denne oppdateringen. Er det slik at dette bare fungerer på ulåste telefoner ? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Trengte ikke lure telefonen:) fikk oppdateringen på vanlig måte Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Vanskelig å lure frem denne oppdateringen. Er det slik at dette bare fungerer på ulåste telefoner ? Ikke vanskelig, men kan ta litt tid for å treffe riktig på når man skal dra ut kabelen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Min lumia viser inkommende meldinger 1 time feil. Hva skjer? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Får ikke dette til Napper ut kabelen etter 1-2 sekunder etter jeg har trykket oppdater. Da blir den stående å se etter oppdatering i ca 30 sekunder før den sier at telefonen er oppdatert med siste programvare 7.10(8773) Da er det vel bare å vente på oppdateringen kommer på normal måte til denne telefonen ? Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Etter at jeg flashet min til 7.8 får jeg ikke lenger skrudd opp lyden, bare ned. Finnes det en løsning på dette? Edit: Får skrudd opp, men ikke lenger enn til 13/30. Endret 3. februar 2013 av melbyes Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Stigarne: tre komma to sekunder ca er the sweet spot, fant min til slutt med samme resultat som deg i forkant. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Fikk omsider oppdatert min Lumia 900 etter utallige forsøk. Drøyt 3 sekunder før jeg koblet ned netforbindelsen gjorde susen. Fryktelig tungvindt, men det gikk til slutt. Endret 3. februar 2013 av Mythos Lenke til kommentar
Sverker Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Har netcom og lumia 800, men Zune finner ikke oppdatering for telefonen til 7.8. Er det andre som har funnet dette? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Prøvd trikset nevnt over? Lenke til kommentar
Sverker Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Ja, prøvde å ta ut kabelen etter ca 3 sekunder etter jeg trykket oppdater. Da får jeg beskjed om at oppgaven fortsetter når jeg tilkobler en enhet. Setter da inn mobilen og jeg får melding om at oppdatering er i gang men samtidig står det at enheten er oppdatert. Mulig jeg gjør dette feil. Har du noen tips? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Du trekker ut nettverkskabelen ja? Telefonen bør være i flymodus og såklart koblet til pcn hele tiden, under hele greia. Høres ut som om du ikke har tlf koblet til pcn mens den søker etter oppdatering? Lenke til kommentar
Rover1885 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Da døde min Lumia 800. Skulle innstallere en del oppdateringer. Mobilen gikk i frys. Fikk skrudd den av, men lar seg nå ikke skru seg på. Noen tips? Lenke til kommentar
Rover1885 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ikke testet det. Aldri prøvd det ut, men kan vel hende det blir løsningen. Vanskelig? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Ikke spesielt. Er du i Oslo kan du stikke innom nokia Care og få den fikset på flekken for et par hundrelapper. Hvis du vil flashe bør du sjekke xda forumet. Endret 28. februar 2013 av Slai Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Flere her som ikke har fått oppdatering enda? Begynner å bli litt lei av å vente.. mener jeg har lest et eller annet sted at man kan flashe den selv.. men frister ikke veldig å prøve Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Prøvd trikset med nettledninga? Slik jeg fikk den. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Sitter på trådløst, og gadd ikke koble opp nettverkskabel Men prøvde det trikset ved forrige oppdatering, og jeg fikk det ikke til da, så jeg regner ikke med å få det til nå heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå