DementedAlbino Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Leste på dinside at lumia skal ha fått tale på viber, men har ikke støtte for det her. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hæ? "Tale på viber" ? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Ja at du kan ringe med viber slik som på Android og ios Det er ikke støtte for det på WP, men Nokia har vistnok gjort en avtale med utviklerne bak Viber om at Nokia sine telefoner skal få støtte for å kunne ringe via Viber alt nå. Endret 28. september 2012 av svortevik Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hoi! Kjøpte nylig en Lumia 800 som virket bra i to dager og etter det har jeg ikke kunnet ringe med den. Jeg kan slå nummeret, men så er det bare tyst i "røret" selv om den jeg ringer til tar tlf og prater. Har oppdatert telefonen og resatt flere ganger. Har OneCall og simkortet fungerer 100% i min gamle telefon. Jeg har nå sendt den i retur på angrefrist, men er det slik at dette er vanlig på Lumia 800? Jeg synes selve telefonen var fantastisk å bruke og utrolig god for pengene. (1799,-) Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hoi! Kjøpte nylig en Lumia 800 som virket bra i to dager og etter det har jeg ikke kunnet ringe med den. Jeg kan slå nummeret, men så er det bare tyst i "røret" selv om den jeg ringer til tar tlf og prater. Har oppdatert telefonen og resatt flere ganger. Det samme skjedde meg, brukte bare høgtalerfunksjonen til det bare virket igjen. Gjorde ingenting annet enn å vente, kan virke for deg også Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Og da har det virket ganske lenge? Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Og da har det virket ganske lenge? Var sånn i et par dager til den plutselig virket igjen og har fungert siden. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Denne koster 1495,- på Lefdal nå. Mye telefon for penga altså! 1 Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hvorfor blir det forlangt 2000-3500,- for brukte Lumia 800 på finn.no Noen av de er til og med operatørlåst til den prisen. En påstår tilog med at nyprisen er 4500,- og forlanger 2500,- for den. Mulig den kostet det da den var ny, men har ikke noe med saken i dag. Vedkommede påstår til og med at telefonen bare er benyttet en da. Ny koster 1990,- og har kostet 1495,- på Lefdal som det blir nevnt over her. Det ligger noen på finn også til 1000,- de har lagt der i flere i dager, så det noen opererer med i pris er jo helt galematias! Lenke til kommentar
huber Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Får ikke tilgang til marketplace. Får beskjed om å innstallere og kjøre Oppdater Marketplace. Det har jeg gjort og fremdeles kommer det opp "Obs! Du må innstallere appen Oppdater Marketplace for å få tilgang til apper og spill Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 http://www.wpcentral.com/lenses-feature-allegedly-coming-windows-phone-78-too Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg kjøpte Lumia 800 på elkjop.no til kr. 999 idag, men nå er det visst ikke flere igjen. Hadde tenkt å vente på 820, men til den prisen kan den om ikke annet brukes som erstatning for min iPod som tok kvelden. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg også hadde tenkt å kjøpe meg en Lumia 800 etter et Elkjøp la ut alle black friday tilbudene ved midnatt. Men fristelsen ble for stor når jeg så de solgte Lumia 900 til 1495,- så det ble en sånn. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Og jeg fikk en sms fra elkjop at de desverre ikke hadde fler 800 igjen, så jeg får en 900 til samme pris. Greit for meg å betale 999 + frakt for en lumia 900;-) Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Det må sies og være en hyggelig pris, og i kontrast til de se som forlanger 2-3000 for brukte telefoner på finn. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Mythos: makes sense, de må vel selge dem mens de kan før 820&920 kommer . Gratulerer med en god deal, det er bra telefon for 1000 kroner det . Spesielt med wp7.8. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ja, det blir artig å prøve lumia 900 med wp 7.8 når den kommer. Jeg liker at det er mulig å få svært billige telefoner hvis man tar til takke med ett år gamle modeller. Det er uaktuellt for meg å betale 4-5000 kroner for en telefon. Lenke til kommentar
Fingeren Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg har hatt lumiaen liggende i en skuff nå i ett halvt år. Desverre må telefonen jeg bruker nå inn til reparasjon. Så når jeg hentet frem lumiaen har jeg låst den med kode i tillegg til pin. Og jeg har jo selvfølgelig glemt koden. Noen som vet hvordan jeg skal komme inn på telefonen uten koden, hvis det i det hele tatt er mulig? Alternativt, hvordan resette den? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hm kanskje prøve å flashe den på nytt? Eneste jeg kommer på i farta, men det er mulig det finnes lettere løsninger. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Du kan jo prøve en hard reset: http://www.freerepai...-lumia-800.html *Edit* Ser ut til at taste trikset bare gjør en soft-reset.. så da hjelper det nok ikke alikevel Men var noe i likhet med dette på tidligere nokia smart telefoner, som da kjørte en hard reset.. Endret 27. november 2012 av J@9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå