spro Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Fikk endelig min oppdatring idag etter 5+ ukers venting siden min model var klartgjort. Håper dette bedrer seg til neste oppdatering. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Har ikke sjekket etter oppdatering siden jeg fikk dem forrige for noen dager siden, og nå var det ei ny oppdatering ute Regner med at internett deling kommer nå Er ihvertfall ei Nokia oppdatering for Windows Phone. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Fikk endelig min oppdatring idag etter 5+ ukers venting siden min model var klartgjort. Håper dette bedrer seg til neste oppdatering. 7.8 kommer sikkert til å få samme styret, men WP8 derimot skal få oppdateringene sine direkte fra Microsoft. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Idag kom oppdateringen til meg, TLFen min er låst til telenor djuice, har sikkert noe å si. Lenke til kommentar
BerHar Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Idag kom oppdateringen til meg, TLFen min er låst til telenor djuice, har sikkert noe å si. Eg fikk oppdateringa mi og, men ikkje alt dei sa skulle ver der er med. Ikkje går det å sende/ motta visitkort. Ikkje forandre størrelsen på flisen på skjermen. men er ikkje her en side som står ka som er med og når det kjem meir. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 hei. har en lumia 900, men regner med det er samma opplegg ca som lumia 800, går det virkelig ikke ann og skru av det forbaska ordforslag greiene når man skriver melding? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jo. Innstillinger, tastatur, skriveinnstillinger, tastatur (Norsk. Trykk for å endre.) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Idag kom oppdateringen til meg, TLFen min er låst til telenor djuice, har sikkert noe å si. Eg fikk oppdateringa mi og, men ikkje alt dei sa skulle ver der er med. Ikkje går det å sende/ motta visitkort. Ikkje forandre størrelsen på flisen på skjermen. men er ikkje her en side som står ka som er med og når det kjem meir. Det kommer ikke før WP 7.8 det å kunne forandre størrelsen på flisene.. Så du har fådd alt som skulle komme i denne omgang Lenke til kommentar
n900 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jo. Innstillinger, tastatur, skriveinnstillinger, tastatur (Norsk. Trykk for å endre.) åååhh TAKKKK du aner ikke som jeg har lett etter å få det avskrudd.. Lenke til kommentar
BerHar Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Idag kom oppdateringen til meg, TLFen min er låst til telenor djuice, har sikkert noe å si. Eg fikk oppdateringa mi og, men ikkje alt dei sa skulle ver der er med. Ikkje går det å sende/ motta visitkort. Ikkje forandre størrelsen på flisen på skjermen. men er ikkje her en side som står ka som er med og når det kjem meir. Det kommer ikke før WP 7.8 det å kunne forandre størrelsen på flisene.. Så du har fådd alt som skulle komme i denne omgang ok Lenke til kommentar
kondis Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg kjøpte Lumia 900 for noen dager siden. Sliter med en skjerm som ikke slår seg av. Inne i innstillinger kan jeg velge 30 sekunder som minste, men uansett hva jeg velger, slår den ikke seg selv av. Hvis noen ringer meg/sender melding, står lås skjermen på helt til jeg manuelt slår den av. Noen ganger må jeg også trykke på power knappen 3-4 ganger før den slå seg selv av, siden den automatisk slår seg selv på etter trykk. Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Fetter'n min har problemer med sin Lumia 800.. Skjermen slår seg av når han ringer/svarer på en samtale.. Dette er jo normalt når man holder den opp mot øret, men på hans, så slår ikke skjermen seg på igjen.. Så han får ikke ringt telebank f.eks.. får heller ikke lagt på i samtaler. Noen som vet hva dette kan være? Han har snakka om å sende den inn på service.. men tror ikke han har fått surra seg til det enda. Tror heller ikke han har oppdatert den til nyeste programvare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Prøv å trykke på power-knappen. Hender noen ganger med meg også. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 På hans, så skjer det hver gang.. og ikke bare noen få ganger hehe.. Og ja, han har prøvd power-knappen Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Idag kom oppdateringen til meg, TLFen min er låst til telenor djuice, har sikkert noe å si. Eg fikk oppdateringa mi og, men ikkje alt dei sa skulle ver der er med. Ikkje går det å sende/ motta visitkort. Ikkje forandre størrelsen på flisen på skjermen. men er ikkje her en side som står ka som er med og når det kjem meir. Sende/motta visittkort er en egen app. Nokia utgir mange slike apper som vesentlig forbedrer Lumia'ene. Gå til "Marketplace" og "Nokia collection". Last ned alle appene der. Da blir telefonen bra. Appen heter "Kontaktdeling", søk etter den hvis den ikke ligger i "Nokia collection" enda. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Fetter'n min har problemer med sin Lumia 800.. Skjermen slår seg av når han ringer/svarer på en samtale.. Dette er jo normalt når man holder den opp mot øret, men på hans, så slår ikke skjermen seg på igjen.. Så han får ikke ringt telebank f.eks.. får heller ikke lagt på i samtaler. Noen som vet hva dette kan være? Han har snakka om å sende den inn på service.. men tror ikke han har fått surra seg til det enda. Tror heller ikke han har oppdatert den til nyeste programvare. Vask skjermen. Legger seg dritt over sensoren og da skjer dette. Lenke til kommentar
BerHar Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Idag kom oppdateringen til meg, TLFen min er låst til telenor djuice, har sikkert noe å si. Eg fikk oppdateringa mi og, men ikkje alt dei sa skulle ver der er med. Ikkje går det å sende/ motta visitkort. Ikkje forandre størrelsen på flisen på skjermen. men er ikkje her en side som står ka som er med og når det kjem meir. Det kommer ikke før WP 7.8 det å kunne forandre størrelsen på flisene.. Så du har fådd alt som skulle komme i denne omgang Kjem noke no og då Nokia Contact Share er nå tilgjengelig i Marketplace http://wpnyheter.com/2012/07/28/nokia-contact-share-er-n-tilgjengelig-i-marketplace/ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Andre som sliter med å åpne MMS ? Kommer opp hent medie innhold, trykker jeg på den, stå går det litt tid, så kommer meldingen tilbake. Hva er feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Har du aktivert på mobildata? Det må være aktivert for å laste ned MMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå