Sozinho Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Oppdateringen som rulles ut nå er Tango (Windows Phone 7.5 Refresh) og gir noen nye funksjoner, blant annet internettdeling via wi-fi. Oppdateringen med ny startskjerm og mulighet for å endre størrelse på flisene kommer vel ikke før etter at Windows Phone 8 er lansert. Denne oppdateringen vil være Windows Phone 7.8 og heter vel Apollo. Endret 16. juli 2012 av Sozinho Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) DER mottok jeg min Tango-oppdatering. Nå har jeg oppdatert til 7.10 8773. Men jeg har ikke Internettdeling. Har Telenor. Merkelig. Oppdatering: det ser ut som jeg mangler en fastvareoppdatering fra Nokia. Jaja. Det er vel bare å vente igjen, da. Endret 17. juli 2012 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Oppdateringen som rulles ut nå er Tango (Windows Phone 7.5 Refresh) og gir noen nye funksjoner, blant annet internettdeling via wi-fi. Oppdateringen med ny startskjerm og mulighet for å endre størrelse på flisene kommer vel ikke før etter at Windows Phone 8 er lansert. Denne oppdateringen vil være Windows Phone 7.8 og heter vel Apollo. Takk for oppklaringen Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Du finner produktkoden på baksiden av holderen for simkortet. Produktkoden begynner med 059. Det var den minste skrifta jeg har sett. Måtte bruke 2 briller, kanskje på tide med nye??? Koden er 059N3C5 evt 059N3CS? DER mottok jeg min Tango-oppdatering. Nå har jeg oppdatert til 7.10 8773. Men jeg har ikke Internettdeling. Har Telenor. Merkelig. Oppdatering: det ser ut som jeg mangler en fastvareoppdatering fra Nokia. Jaja. Det er vel bare å vente igjen, da. På min kom det 3 eller 4 (husker ikke helt) oppdateringer på en gang, den ene etter den andre. Det tok ivertfall over en time å opdaterealt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Kom kun to oppdateringer. Den oppdateringen fra Nokia kommer også ut i bølger, tydeligvis, så da får jeg vente. Lenke til kommentar
spro Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Kom kun to oppdateringer. Den oppdateringen fra Nokia kommer også ut i bølger, tydeligvis, så da får jeg vente. Er fortsatt på 8107, prøver å smøre meg med tålmodighet.. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Endelig fikk jeg også beskjed om oppdatering Dette kom faktisk opp av seg selv, når jeg koblet mobilen til pc'n. Står også at den skulle legge inn alle tilgjenglige oppdateringer med en gang (virker som om jeg bare skal trenge å kjøre oppdatering 1 gang for å få alt nå, istedet for 3-4 ganger på rad, som flere andre her har nevnt.. men det merker jeg vel fort ) Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Så bra! Fikk melding av dama at ho også hadde fått oppdatering. Vi brukte "av med internett" trikset for ikke så lenge siden, så om det ikke er den helt nyeste oppdateringen ho nå har fått så begynner jeg å lure litt Endret 18. juli 2012 av TheMoonMan Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Da er den ferdig, ser ikke ut til at jeg fikk med noe internett deling heller, kan heller ikke se noe annet nytt i farta hehe.. Men i følge teksten om oppdateringen så skal jeg nå ha mulighet til å sende mms med mer enn 1 vedlegg, og simkontakter skal ha fått litt bedre støtte (import og export). Holdt med å kjøre oppdatering en gang, og dette gikk over 9 trinn (da med backup osv), prøvde manuelt å søke etter oppdateringer når den var ferdig, men da fant den ingen. Kjører 7.10 (8773) nå Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Siste oppdateirngen med internett deling skal være: OS versjon: 7.10.8773.98 Fastvareversjon: 1750.805.8773.12200 (Innstillinger - om - mer informasjon) Lenke til kommentar
BerHar Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Siste oppdateirngen med internett deling skal være: OS versjon: 7.10.8773.98 Fastvareversjon: 1750.805.8773.12200 (Innstillinger - om - mer informasjon) den oppdatering har ikkje eg fått enda. kar du fant den då. skal vel kome automatisk. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg fikk nok bare OS oppdatering.. min kjører nå: OS versjon: 7.10.8773.98 Fastvareversjon: 1600.2487.8107.12070 Og har som sagt ikke internett deling. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Så mye styr omkring så egentlig liten oppdatering. Nokia har tydeligvis veldig god tid, mens konkurrentene fosser fra. Det er et utrolig eventyr, at et utrolig eventyr - Nokia fra Finland - klarer å innta tronen på mobilmarkedet, for senere å sitte og klø seg i rævva og la den finske kronjuvelen - Nokia - gå til helvete. Det skal utrolig mye elendig styring og bedriftsmessig utviklingshemming til for å prestere noe slik. Jeg har kjøpt faen så mange nokiatelefoner opp gjennom årene, og er skuffet over at konsernet sliter så til de grader, selvforskyldt. Har en Lumia 800, som er den flotteste telefonen jeg har hatt siden tidlig på 2000-tallet. Kjøpte den i vinter, men klarer ikke å kvitte meg med den, selv om jeg har den liggende, til fordel for Samsung Galaxy S III. Den telefonen har til gjengjeld alt, og her har Samsung gjort alt rett. Og nettopp Samsung har overtatt tronen etter Nokia. Nokia er blitt helt patetisk, og jeg synes det er helt tragisk. Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 BerHar / J@9: Jeg ble lei av å vente på oppdateringen (min telefon står fremdeles som Waiting for approval) så jeg lastet ned oppdateringen og oppdaterte manuelt slik det er nevnt tidligere i tråden. Oppdateringene blir sendt ut puljevis så de kommer nok ganske så snart. Det er litt tragisk at Nokia reklamerer med "Nå er Tango her" når halvparten av Lumia 800 eiere ikke får den på mange uker. De burde annonsere med "Om en uke eller femten er Tango her" Hvis din produktkode står som "Update available" er det mulig (med litt flaks) å fremtvinge oppdateringen. Søk etter "force tango update on lumia 800" eller lignende. Det er også nevnt tidligere i denne tråden. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Nå min telefon stått som update tilgjengelig i over ein uke men fortsatt ingen update. Lenke til kommentar
Star Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Har noen andre opplevd letter-index problem etter å ha oppdatert til Tango? Erindrer å ha lest at oppdateringen skulle sette en stopper for dette. Installerte en 35-40 (ihvertfall under 45 grensen) applikasjoner. Telefonen tok en uventet (men dog så velkjent) kaldstart, og nå er det bokstavsøk på hovedmenyen - selv om jeg er langt under 40 applikasjoner. Latterlige småfeil. Men skal vel være glad for at telefonen ENDELIG kan ringe, fungere som hotspot, og motta SMS. Samtidig. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 På salg til 2k under dagstilbud på Elkjøp.no i dag. Lenke til kommentar
Rover1885 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Har noen andre opplevd letter-index problem etter å ha oppdatert til Tango? Erindrer å ha lest at oppdateringen skulle sette en stopper for dette. Installerte en 35-40 (ihvertfall under 45 grensen) applikasjoner. Telefonen tok en uventet (men dog så velkjent) kaldstart, og nå er det bokstavsøk på hovedmenyen - selv om jeg er langt under 40 applikasjoner. Latterlige småfeil. Men skal vel være glad for at telefonen ENDELIG kan ringe, fungere som hotspot, og motta SMS. Samtidig. Har selv fått bokstavsøk på hovedmenyen selv om jeg har kun et fåtall med apper installert. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Da ble eg lei av å vente så da tok eg å oppgraderte manuelt. Veldig fornøyd med å endelig ha wifi deling Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Da var oppdateringen klar for min telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå