Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan virkelig ikke si dette med lydnivå feilen plager meg

 

Serr? Kan ikke ha telefonen med lyd på.

 

1: Brukte mobilen som alarm før, men jeg kan ikke ha en alarm på 100% volum da den også vil vekke sønnen (1år)... og når kona står opp seinere enn meg er ho lite happy for at jeg da vekker han når jeg bare kan liste meg avgårde.

 

2: Jeg jobber i et åpent landskap, å ha meldinger/epost/samtaler kommende med 100% volum til mine medarbeideres skrekk og gru er uaktuelt. Dette gjelder forøvrig alle sosial settinger.

 

Konklusjonen er at jeg stort sett har telefonen på lydløs :p

 

MAD LOL!

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

 

(beklager utbrudde, men det er bare så konge).

 

Fulgte updaten så nå har jeg også 12072, sjekka ringelyden ASAP og det virker! Har jeg telefonen på 01/30 så starter den ikke på 30 de to første sekundene!

 

Kommer tilbake om et par dager tenker jeg med mer updates - kanskje har de føkka til noe annet :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min Lumia 800 har begynt å oppføre seg litt rart..

Helt siden jeg hørte om denne oppdateringa som er linket til over her, har jeg sjekket i ny og ne om den er tilgjenglig fra Zune.. Men har fremdeles ikke fått den, og har ikke planer om å tvinge den inn ;)

 

Men det som er.. Folk begynte å klage på ringetone buggen, denne hadde ikke jeg, men helt plutselig fikk jeg den (ikke oppdatert noe som helst, og ikke installert noe nytt, så vidt jeg kan huske), men det var bare en gang i blant at det skjedde.. og helt plutselig har det blitt borte igjen (virker det som ihvertfall).

 

Men det er ikke det merkeligste.. Lastet ned et spill eller en app fra marketplace, og da ble menyen annerledes.. Nå har jeg fått bokstaver i menyen..

Altså.. en "A" før første app som begynner på a... "B" før første app som begynner på b.. osv..

Noen andre som har opplevd dette??

Slettet appen jeg lastet ned da dette skjedde, og menyen ble normal igjen.. men plutselig et par dager seinere, så var menyen annerledes igjen.. og sånn har den vel vært i ca 2 uker nå..

Jeg kan også trykke på en av bokstavene for å få opp alfabetet, og dermed velge en bokstav for å komme rett til denne.

 

Eneste grunnen jeg kan tenke meg til at dette skjer, er at menyen har nått en viss lengde, og at denne funksjonen da aktiverer seg selv for at jeg lettere skal finne frem i menyen.

Men skjønner ikke helt hvorfor den ble borte, og plutselig kom tilbake et par dager seinere.

Vurdert å slette noe apps, bare for å prøve å bli kvitt dette (synes det tar lengre tid å finne frem på denne måten..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...