ekun Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg går ut i fra at en bra mengde mennesker har anskaffet seg denne telefonen nå. Jeg spør: Er virkelig batteritiden så middelmådig som noen av testene sier? Eller har dette noe med bug`en som det nå har kommet en oppdatering på å gjøre? Jeg vurderer å kjøpe denne, men dersom batteritiden er elendig, blir det ikke noe kjøp nei... I følgde Nokia skal den siste oppdateringen ha fikset disse problemene: Improved battery performance Better Wi-Fi connectivity Better voicemail notification Fint. Men stoler ikke på produsentens lovnader. Lurer på hvordan menigmannen vurderer batteritiden, gjerne sammenlignet med andre mobiler. Jeg har selv en LG P500 nå, og den dør lenge før midnatt med en del bruk. Jeg er ikke interessert i dårligere batteritid en den. Kan bekrefte at batteri lovnadene stemmer meget bra, den knuser min galaxy s2 på kapasitet nå. Har ikke fått sett på wifi og slikt enda. Da dette er min sekunder telefon Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 hva er siste versjon av WP 7.5 ? På min står det på Zune følgende: 7.10 (7440) Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 hva er siste versjon av WP 7.5 ? På min står det på Zune følgende: 7.10 (7440) 7.10 (8107) - Har en Samsung Omnia 7 Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Ser nå at Netonnet har fått den inn på lager til 3700 kroner. Noen som tror den vil billigere, eller kommer den til å ligge på det punktet? Endret 25. januar 2012 av Blyantkvesser Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 lumiaen? Sikkert billigere/samme når den lanseres i norge den første. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Lumian vil ligge på rundt 3700 - 3800,- ved lansering. Dette er en pris bl.a. leverandøren 20:20 har satt som leverer mobiler til en stor del av markedet. Ser på Tele2 at man får den med 12mnd binding ned til en totalpris på 3147,- (Champion 79), så kan jo hende det lønner seg å kjøpe, for deretter bryte bindingen Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Du trenger ikke bryte bindingen heller, dersom det skulle bli dyrere (noe jeg har blitt fortalt av netcom og telenor at den blir dersom den brytes før tiden). Du trenger bare låse den opp for bruk av andre leverandørers simkort. Noe som, i alle fall på netcom og telenor, er helt gratis. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Å bryte bindingen er visst ikke gratis hos Tele 2, eller Chess for den saks skyld. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Fikk denne telefonen i går og er hittil meget positivt overasket. Meget enkel og bruke og mange kule funksjoner rett ut av ekksen som overasket meg. eneste minuset jeg har merket er at det er ett begrenset antall apper tilgjengeli og at mange av de koster penger kontra android som jeg er vant med på min Moto Razr Lenke til kommentar
keisernero Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Oppdatert batterikapasitet idag på min T mobil Lumia 800 Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Synes det er mye i menyene som er skrevet med irriterende liten skrift. Synes også at telefonen tar dårlige bilder spesielt innendørs. Gikk i fra en xperia mini pro fordi jeg synes skjermen ble liten og skriften liten.En kompis av meg skulle kjøpe Lumia fra expansys og da overtalte han meg også. Da jeg er en av de som ikke har 100% syn ble jeg litt skuffa når jeg fikk en tlf med forholdsvis mye større skjerm og den hadde mindre skrift enn Mini Proen. Minien tok også mye bedre bilder. Trodde også at navigasjon var gratis på denne men får bare beskjed om at navigasjon ikke virker i frakoblet modus.Synes heller ikke batteritiden er bedre en Mini proen ennå de oppgir nesten dobbel brukstid Endret 26. januar 2012 av Jullarn Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Til dere som har fått oppdateringen med forbedret batteritid, hva heter denne versjonen? Fikk min mobil igår, og lurer på om denne har oppdateringen. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har planer om å kjøpe denne når den kommer i salg på elkjøp eller expert Ikke så alt for lenge igjen nå! Og da er det jo greit å ha denne tråden i "mine innlegg" Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 da blir det lumia 800 på meg og bestilte i dag på jobben sin regning butikken hadde kun rosa og svart på lager men eg ville nå absolutt ha ein blå telefon så eg får da heller vente litt ekstra. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Aaaah rosa! Håper på pakke snart! grr. Hva er deres topp ting med wp7.5, og hva er dere ikke fornøyd med? Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Da var Lumia 800 bestilt fra Netonnet! Gleder meg til jeg får den, skal bli digg med min første WP-telefon! Endret 28. januar 2012 av Blyantkvesser 1 Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Aaaah rosa! Håper på pakke snart! grr. Hva er deres topp ting med wp7.5, og hva er dere ikke fornøyd med? er ikke fornøyd med at man må betale for alle de "bra" appene (kontra android) men eler er jeg strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det fine er jo at veldig mange apper kan testes først før man betaler. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ser at flere av Elkjøp butikkene har begynt å få den på lager nå, men er det noen her som vet om dem har lov til å selge den før 1 feb? Tenkte jeg skulle dra innom etter jobb i morgen, men er liten vits om dem ikke har lov til å selge den enda hehe Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ser at Nokia arbeider med fix for lyd og Kamera ifølge engadget. http://m.engadget.com/default/article.do?artUrl=http://www.engadget.com/2012/01/29/nokia-lumia-800-battery-bug-update-audio-camera-fixes/&category=classic&icid=eng_latest_art Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå