Megaoctane Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Søster ble frastjålet sin Samsung Omnia 7, og skulle ha ny telefon. Spurte henne hva hun ønsket seg. Helst en windows phone. Så da ble det en Lumia 800 Magenta. Koblet nå til zune, oppdateringer i fleng her:) Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nå blir det endelig slutt på skremmende høye ringetoner fra Nokia Lumia 800. PR 1.2 1600.2487.8107.12072 rulles nå ut fortløpende, så får vi håpe at det ikke dukker opp nye alvorlige feil med denne oppdateringen. Nokia Lumia 800 1600.2487.8107.12072 Firmware released, fixes volume bug: Install it now 1 Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg oppdaterte til 12072 nå, den nyeste. Fulgte denne oppskriften her, superenkelt og kjapt. 1 Lenke til kommentar
Star Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har også oppdatert manuelt, og det funker fint. Flaks at noen legger ut råfilene, for om man skal vente på Nokia - er telefonen forhistorisk når oppdateringen slippes. Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Er det bare hos meg, eller er det flere som har erfart at man må nødt til å ha på mobilnettet/3Gen for å motta MMS? Når jeg har det slått av og mottar en MMS kommer det bare opp en link hvor det står Hent medieinnhold, men når jeg trykker på den skjer det ingenting.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er vel helt vanlig at en MMS hentes via datatrafikk i mobilnettet? Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Oppdaterte til 12072 selv i dag og etter å ha ringt til mobilen min virker det som om Nokia har tatt en spansk en og gjort det motsatte som i 12070. Istedenfor å starte på maks volum og gå ned i styrke, fader nå telefonen opp lyden fra veldig svakt og opp til satt volum. Fler enn meg som erfarer dette ? Endret 1. mai 2012 av Sozinho Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Det er vel helt vanlig at en MMS hentes via datatrafikk i mobilnettet? Vel, på min gamle Desire og iPhone måtte jeg ikke ha mobilnettet på for å motta MMS.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Altså, du kunne ha "mobildata" eller lignende skrudd av, men fortsatt hente MMS? Det vil jo i så fall si at mobilen brukte mobildata selv om du hadde sagt den ikke skal det. Hva som er god praksis synes jeg er litt begge deler. MMS har alltid benyttet mobildata for nedlasting og opplasting, men det er jo en databruk som gjerne ikke belastes per kb som vanlig bruk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Får ikke slått på mobildata etter oppdateringen. Bare meg eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Rullet tilbake oppdateringen, og nå virker mobildata... Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Første 15. sekundene i denne videoen viser hvordan Nokia sees på blant ungdom flest (noe man hadde før smarttelefoner): http://bstv.no/8112/...-mr-smartphone/ "Nokia var jeg lei...", "LOL har du Nokia, #FAIL" osv Bare i navnet har Nokia en stor utfordring. Microsoft også egentlig. Joda, de fleste kjører Windows, men ikke fordi de valgte det bevisst. Tror verken Nokia eller Microsoft klinger godt i ungdommens ører nå til dags. Endret 4. mai 2012 av oj88 Lenke til kommentar
Johan100 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Kan man justere vibrasjonen i Lumia 800? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Kan man justere vibrasjonen i Lumia 800? Ja. Mellom av og på. he he Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Tro om Nokian har dette? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Tro om Nokian har dette? ! Klart det. Men er usikker på om noen av de norske operatørene har slengt seg på. edit: Telenor lanserer senere i år: http://www.amobil.no/artikler/telenor-utsetter-hd-voice/106027 Endret 4. mai 2012 av genser Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg leste i WP7 tråden at en bruker var misfornøyd med Facebook appen til WP7. Jeg ble litt forundret over dette, da jeg tidligere har fått inntrykk av at WP7 var veldig bra på sosiale medier. Er det noen som har noen synspunkter på dette? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Facebook er både integrert i selve OS'et pluss at den har en egen app. Mine søstre er storforbrukere av Facebook og de bruker nesten aldri selve app'en. Nå har jo app'en nylig blitt oppdatert så den er nok blitt mye bedre: http://www.dinside.no/894422/endelig-bra-facebook-paa-windows-phone Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fikk pengene tilbake for lumiaen etter all trøbbel. Blir nokk samsung sgs3 på meg nå. Håper virkelig nokia skjerper seg snart. Til da holder jeg meg unna Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fikk pengene tilbake for lumiaen etter all trøbbel. Blir nokk samsung sgs3 på meg nå. Håper virkelig nokia skjerper seg snart. Til da holder jeg meg unna Skjerper seg? At enkelte har uflaks og får enheter med feil vil man jo aldri få gjort noe med. Det som er viktig da er å ha gode rutiner for reperasjon. Her har du jo fått hevet ditt kjøp så rutinene har ihvertfall fungert, men selvfølgelig uheldig at du ikke har fått feilene fikset. Det er vel alltid sånn at man dømmer en produsent etter eksemplaret man har, men da blir det mye tilfeldigheter og. Når det gjelder sånn som volumbuggen skjønner jeg ikke helt hvordan Nokia har vært klumsete nok til å få den ut på markedet, men det skal større problemer til for at jeg irriterer meg stort over det. Regner med at dine problemer med mobilen var av mer vesentlig grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå