Gå til innhold

Nokia Lumia 800

Anbefalte innlegg

Trenger ikke dropbox noe du har skydrive:)

Jo, når man synkroniserer filer mellom en Nokia Lumia 800, en HTC Desire, en iPad og to PC-er som begge kjører GNU/Linux (av og til Windows), så trenger man Dropbox ;) BoxFiles fungerer greit, men skulle gjerne hatt en offisiell app.

Endret av oj88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen altså... jeg har til nå vært med veldig godt mot at Nokia skal komme å redde Lumiaen min (hadde først batteri problemet, nå har jeg lydbuggen)... men det skjer jo faen ikke.

Det som virkelig får meg til å føle at jeg sitter i saksa var at jeg trodde at dette her skulle gå brillefint, Nokia "kan vel lage mobiler" og når det er Windows på den uten for alt for mye mikk makk så er det vel helt greit at jeg kjøper den til meg selv til jul fra amazon.de.

Jeg sitter litt å små angrer på akkurat det nå. Har jo ingen rettigheter ut over Nokia's globale/europeiske garanti - som igjen er en juss-floke jeg tviler kommer brukeren til gode.

Det begynner å bli nok nå. Først måtte jeg leve med en batterikapasitet som var helt ubrukelig, frem til uke før påske. Og nå kan jeg ikke ha volum på i det hele tatt da dette vil skremme vette (volumet er 100% de 2 første sekundene på all ringe- og sms-lyder).

Jeg skjønner de har hatt store problemer med Lumia 900 i USA, men har forsåvidt fiksa det slik jeg... men nå er det på tide de fikser min 800! Jeg så sende dagens mail til support.

• Liker 3
Lenke til kommentar
The Nokia Lumia 900 is not only gorgeous and easy to use, it’s also Nokia’s first phone that utilizes AT&T’s super fast 4G LTE network, which is spreading like wildfire here in the United States...

...Nokia plans to add Internet sharing to other Lumia devices such as the Nokia Lumia 710 and Lumia 800 in the near future.

Kilde: Lumia 900: It’s nice to share, with tethering

Hva synes dere om at Nokia ikke ordner tethering på alle Lumia modellene med en gang ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
The Nokia Lumia 900 is not only gorgeous and easy to use, it’s also Nokia’s first phone that utilizes AT&T’s super fast 4G LTE network, which is spreading like wildfire here in the United States...

...Nokia plans to add Internet sharing to other Lumia devices such as the Nokia Lumia 710 and Lumia 800 in the near future.

Kilde: Lumia 900: It’s nice to share, with tethering

Hva synes dere om at Nokia ikke ordner tethering på alle Lumia modellene med en gang ?

Nokia plans to add Internet sharing to other Lumia devices such as the Nokia Lumia 710 and Lumia 800 in the near future.

Det er nice det, men buggs > features etter min mening. Nokia: fiks min 800!

Lenke til kommentar

Ringer, vibrerer 2-3 ganger, slutter, men begynner å vibrere når ny "ringetonesyklus" begynner. Prøv å skift ringetone?

Jeg har dog samme problem på alarmen... den vibrerer to ganger, så ringer den lenge, så vibrerer den to ganger igjen og ringer lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Så da er det standard? Evnt bug?

Hadde det vært en iPhone, så hadde det vært en feature fordi man skulle få høre sangen uten forstyrrende vibratorlyder.

Kan bekrefte min vibrere 2x2 samtidig som ringelyden kommer og den vibrerer ikke igjen før ringelyden begynner på nytt igjen. Har uoriginal ringetone...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Sliter med å få søkt i Kart-applikasjonen. Finner rett og slett ikke søkefunksjonen. Noen som vet hvorfor? I Nokia Kart går det fint.

Tror du må trykke på forstørrelsesglasset og bruke Bing søk for å søke i Bing kart...

Lenke til kommentar

Sliter med å få søkt i Kart-applikasjonen. Finner rett og slett ikke søkefunksjonen. Noen som vet hvorfor? I Nokia Kart går det fint.

Tror du må trykke på forstørrelsesglasset og bruke Bing søk for å søke i Bing kart...

Får bare opp nettresultater og bilder på den måten. Hum.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...