Jarmo Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hepp! Madamen får ikke MMS til med chess-ab. Hva kan være løsning? Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hepp! Madamen får ikke MMS til med chess-ab. Hva kan være løsning? Har du prøvd å laste ned Nokias Oppsett av nettverk-app? Funket ihvertfall for meg, men jeg har djuice/Telenor da! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Mobiletechworld - The Fast battery drain issue has been fixed - The lack of audio Bass when listening through headsets has been fixed. There’s a whole lot of bass now.. - The auto-white balance issue with the camera has also been fixed - The hardware buttons backlights are now always one at all screen brightness levels - Diagnostics app has been changed to prevent users from getting misleading info about their device - More stuff that I won’t talk about Høres bra ut! Om de klarer å fikse høyere volum generelt, hadde det ikke vært noe minus. Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 skal sette opp min mobil slik at den velger telenor nette når eg ikkje når det trdløse heime. trenger hjelp til det. og samtidig korleis en stopper diverse apper som eventuelt jobber bak. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Litt oppdateringer angående batteritid ifra min side. Etter jeg resatte telefonen opplevde jeg batteritiden ble betraktelig verre, klarte ikke en hel dag en gang. Lot så mobilen gå helt tom for strøm ett par ganger, full utladning, for så å la den lade seg til topp igjen med original laderen. Resultatet er da at mobilen igår hadde 49% igjen etter 15 timer siden lading. Da med noe nettsurfing, tale og sms. Så virker nesten som om at telefonen må bli minnet på igjen hvilken kapasitet batteriet har. Så om dette holder seg må jeg si meg foreløpelig fornøyd med batteritiden. Men håper sterkt at de kommer på banen med noen oppdateringen som øker den. Lenke til kommentar
AtleCM Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Min ble dårlig igjen noen dager etter nullstillingen. Nokia svarte at utrullingen av ny SW har begynt. Det går etter produksjonsnummer på tlf. så det er bare å koble til Zune av og til for å sjekke om den er kommet Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Er det micro sim på denne? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hepp! Madamen får ikke MMS til med chess-ab. Hva kan være løsning? Hun fikk en Mail fra Chess i dag og de nye instruks virket. Problem løst. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 noen har eit problem med at wifi forbindelsen faller ut på telefonen og ein må restarte den for at det skal virke igjen. Har måttet gjøre dette minst ein gang for dagen iallfall hele denne uken. Noen som har noe ord om den kommende oppdateringen? Lenke til kommentar
robolai Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Lørdagstilbud på mpx. Nokia lumia til 2990.- Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Lørdagstilbud på mpx. Nokia lumia til 2990.- Lurte på å benytte meg av dette tilbudet.... men, jeg har brukt samme gamle sim-kort nå i 10 år... kan jeg bruke det samme vanlige på denne, eller hvordan er det? ikke helt satt meg inn i telfonverdenen.. vet at det ikke går med iphone Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Lørdagstilbud på mpx. Nokia lumia til 2990.- Lurte på å benytte meg av dette tilbudet.... men, jeg har brukt samme gamle sim-kort nå i 10 år... kan jeg bruke det samme vanlige på denne, eller hvordan er det? ikke helt satt meg inn i telfonverdenen.. vet at det ikke går med iphone Du trenger micro-simkort, slik som brukes i iPhone 4 og 4S. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg har et problem med de medfølgende øreproppene: Når jeg ringer noen så er volumet altfor høyt når jeg venter på at den andre skal ta telefonen, altså de tonene som kommer når man venter på at den andre skal ta telefonen er så høye at jeg må ta ut proppene. Dvs, det kommer først en sånn vanlig tone med rett volum, men så kommer det en skjærende tone etterpå (den kommer kun med headset). Det spiller ingen rolle hva volumet er satt til. Når den andre tar telefonen blir volumet normalt, og adlyder det volumet jeg velger. Noen andre med samme problem? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Verdt å bytte inn en sensation xl mot lumnia 800? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Hepp! Madamen får ikke MMS til med chess-ab. Hva kan være løsning? Hun fikk en Mail fra Chess i dag og de nye instruks virket. Problem løst. Har du oppsette du kan legge ut? Eller noe andre som har Chess? Endret 10. mars 2012 av Jada-jada Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ble litt fristet av lørdagstilbudet til MPX... Hvordan er det med filoverføring fra PC til Lumia 800 hvis man har Linux som operativsystem? Man kan ikke bare bruke "drag and drop" metoden? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Er folket fornøyd med telefonen? Verdt. Bytte til den når jeg har sensation xl? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg foretrekker WP over Android. Storfornøyd med min WP. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Lørdagstilbud på mpx. Nokia lumia til 2990.- Lurte på å benytte meg av dette tilbudet.... men, jeg har brukt samme gamle sim-kort nå i 10 år... kan jeg bruke det samme vanlige på denne, eller hvordan er det? ikke helt satt meg inn i telfonverdenen.. vet at det ikke går med iphone Du kan fint klippe til simkortet du har om du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå