Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

IP-telefonsentral for småbedrifter?


Anbefalte innlegg

Vi driver et lite programvarefirma, og jeg er på jakt etter en enkel og smart "sentralbordløsning". Vi ansatte sitter ikke i samme kontorlandskap, og siden vi har høyhastighets bredbånd, så tenker jeg at vi kan bruke IP-telefoni for både kommunikasjon internt, men også for å besvare anrop inn til bedriften og motsatt. Men jeg er usikker på om vi finner noe egnet, og om det er stabilt og rimelig.

 

Vi bruker et fasttelefonnummer vi ønsker å fortsette med, men ønsker en svarfunksjon "tast 1 for support, 2 for informasjon om produktene" osv. Tenker også å ha automatisk svar, samt logg over inngående og utgående samtaler.

 

Er det noen som kjenner til gode og rimelige løsninger for noe slikt?

 

Vær så snill, ikke kom med forslag som er på jordet i forhold til hva vi kan ha behov for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Vi driver et lite programvarefirma, og jeg er på jakt etter en enkel og smart "sentralbordløsning". Vi ansatte sitter ikke i samme kontorlandskap, og siden vi har høyhastighets bredbånd, så tenker jeg at vi kan bruke IP-telefoni for både kommunikasjon internt, men også for å besvare anrop inn til bedriften og motsatt. Men jeg er usikker på om vi finner noe egnet, og om det er stabilt og rimelig.

 

Vi bruker et fasttelefonnummer vi ønsker å fortsette med, men ønsker en svarfunksjon "tast 1 for support, 2 for informasjon om produktene" osv. Tenker også å ha automatisk svar, samt logg over inngående og utgående samtaler.

 

Er det noen som kjenner til gode og rimelige løsninger for noe slikt?

 

Vær så snill, ikke kom med forslag som er på jordet i forhold til hva vi kan ha behov for.

 

 

Prøv hello

Dem var 40% rimeligere enn samtlige tilbud fra større aktører. På 5 mobiler med trådløsbedrift til et sentralbord som du snakket på ble det en årlig besparelse på 40.000 i forhold til dagens løsning også koster det ikke noe for opplæring eller endringer av systemet noe andre aktører tar opp mot 5000,- per behandling...

Og dersom oppetid og kudeservice er tema får du en egen kunderådgiver og ingen ventetid på kundesenteret, dem ringer deg om dem ikke svarer på 30sek(har ikke skjed meg enda).

 

Hyggeliste mannen i bransjen som satte opp løsningen og har anbefalt dem til mange som er mer enn fornøyde i dag... :thumbup:

 

[email protected]

 

PS: Er du usikker på noe er det bedre å spørre han enn å annta, det sparte meg for en hel del registreringsavgifter som plutselig falt fra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...