ePhemere Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg har fiber fra ALTIBOX (40/40), og har hatt problemer med å få denne hastigheten både trådløst og kablet med den orginale Telsey routeren. Ønsket meg derfor en ny router til jul. Jeg fikk da AIR:LINK 59300. Spørsmålet mitt er derfor om dette er en router som vil kunne gi meg full hastighet (også ved oppgradering av abb. fra Altibox). Tenker da spesielt på trådløst. Jeg lurer også på om denne routeren er god nok til å streame HD-materiell til feks. PS3. Vi benytter oss av to stk HP pavilion dv6 laptop`er, ipad, iphone, etc. Håper noen har noen gode innspill å komme med! Lenke til kommentar
Dimind Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Jeg har fiber fra ALTIBOX (40/40), og har hatt problemer med å få denne hastigheten både trådløst og kablet med den orginale Telsey routeren. Ønsket meg derfor en ny router til jul. Jeg fikk da AIR:LINK 59300. Spørsmålet mitt er derfor om dette er en router som vil kunne gi meg full hastighet (også ved oppgradering av abb. fra Altibox). Tenker da spesielt på trådløst. Jeg lurer også på om denne routeren er god nok til å streame HD-materiell til feks. PS3. Vi benytter oss av to stk HP pavilion dv6 laptop`er, ipad, iphone, etc. Håper noen har noen gode innspill å komme med! Vel, jeg har denne. Er ikke fornøyd i det heletatt, det er derfor jeg nå er på dette forumet og kikker. Den er veldig ustabil når den blir belastet med mange brukere. Hjemme har vi tv, ps3, xbox, 2 laptopper, 3 telefoner på nett og en stasjonær, og da må den resettes nesten hver dag. Kommer til å gå for denne tror jeg : Asus RT-N66U Endret 29. desember 2011 av Dimind Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kommer til å gå for denne tror jeg : Asus RT-N66U RT-N66U er trolig den beste konsumerrouteren når den kommer. Hardwaremessig har den gode specs med rask CPU og mye RAM. Som du sier så sliter endel jensenroutere med dårlig stabilitet. Lenke til kommentar
ePhemere Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Kommer til å gå for denne tror jeg : Asus RT-N66U RT-N66U er trolig den beste konsumerrouteren når den kommer. Hardwaremessig har den gode specs med rask CPU og mye RAM. Som du sier så sliter endel jensenroutere med dårlig stabilitet. Takk for svar! Eneste utfordringen er at jeg må finne en router på Expert å bytte den i. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg finner ikke ut at de har Jensen på expert.no ... De har Netgear WNDR3700 som er en god router. Expert tar 1099 for den, mens Siba selger den samme for 709kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå