PaulKemp Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Ser limexb360.co.uk selger diverse utstyr til 360, PS3. Gjerne ting som er dyre i Norge, slik som headsett og andre ting man ikke får kjøpt her til lands. Er det noen som har erfaringer med de? Jeg kjøpte med en Astro Mixamp før jul og fikk bekretelsesmail, pakken har status 'despatched' på deres side - men jeg har ikke fått en mail med tracking number som fungere på posten eller royal mail. Noen har som lignende erfaringer? Noen som fikk en mail med tracking? Har forøvrig forsøkt å nå de på mail, men de har stengt til 4. jan! Lenke til kommentar
knutazz Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 jeg har kjøpt litt div fra de tidligere og er fornøyd, må legge til at jeg på den tiden bodde i Irland så situasjonen er litt anderledes da, men de ihvertfall en seriøs aktør der nede så rart du ikke har hør noe mere enda.. edit: når var det du bestilte derifra? sånn ca dato? de har litt annet ferie opplegg en her tillands... Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Kan oppdatere med litt mer info ang disse. Som sagt over, en seriøs aktør. Jeg fikk svar på alle spm jeg stilte før jeg bestillte, på ganske kort tid. Under en dag, og ila et par timer på vanlig arbeids tid. Dette er meget bra. Frakt hadde en god pris, som forventet. Jeg spurte om de kunne merke pakken med gift og lav pris, dette gjorde de, men pakken slapp alikevel ikke igjennom tollen. Men dette kan naturligvis ikke limexb360.co.uk klandres for. Jeg mistenker at tollere har åpnet pakken og anslått pris da det ikke var noe merkling utpå pakken som tilsa hvor mye det skulle koste. Dessuten fikk jeg pakken, den ble bestilt 21 desember, og kom 27. Det er midt i julestira med et par dager som ikke er arbeidsdager. Ergo meget bra! Det viser at lime bruker frakt som er pålitelig og fornuftlig å betale for. Ergo, denne nettsiden kan anbefales. Vi lar tråden stå for fremtidig referanse og random googling. Jeg fikk aldri noe tracking number på mail, men det er ikke altid man får det. Jeg regner med jeg hadde fått svar på det hvis de ikke hadde hatt juleferie. Endret 30. desember 2011 av PaulKemp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå