Rolf Kristensen Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Simca Beaulieu..... Bildet er fjernet. Beskrivelse: ....fant vi ut at denne het, takket være meget god hjelp fra Pybalto. Var sikker på at dette var en Amerikaner, men det viste seg å være en Franskmann som ble produsert mellom 1958 og 1961. Takk for hjelpen ! Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thuesen Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg har lyst og si opel captein eller capitan, men er ikke så lett gitt. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Får det ikke til å stemme helt med Kaptein, ligner mere på Olympia, men får ikke det helt til å stemme heller ? Chevy ? Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Takk for gode forslag, Thuesen og Sportive Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Har leita nettet rundt og var helt sikker på en Amerikaner, så en Simca altså...Jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg