Stian_OD Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hei. Fikk en iphone 4 til jul, og er kjempefornøyd med den. Men jeg har et problem med å koble til wifi, det er nok ikke noe "galt" med tlf tror jeg, siden jeg kan koble på "alle" andre nettverk. Er litt rart, for er bare på wifi her hjemme det skjer. Alle andre kan koble seg til trådløst nettverk her hjemme med pc'er, samsung, htc, og nokia, men ikke iphone. Dama har også iphone og kan heller ikke koble seg på wifi'en her hos meg, men hjemme hos henne kan vi koble til wifi som vanlig. Skriver inn riktig passord, og den prøver å koble til, men får bare meldingen "kunne ikke koble til nettverket #####" Jeg har prøvd å resette alle nettverksinnstillinger, restartet modem/router, gjort et forsøk på å skrive inn statisk ip addr manuelt, men tror ikke jeg får det helt til, fordi at den vil fortsatt ikke koble seg til. Prøvd å googlet meg fram til det, men får ikke til:( Noen som vil hjelpe meg med dette? Hadde satt stor pris på det:) Mvh Stian Lenke til kommentar
Stian_OD Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Fått ordnet problemet nå. Oppdaterte firmware på routeren, så gikk alt som det skulle igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå