Klossmajoren Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg har lyst til å installere windows på mac´en min. Kan jeg få gjort dette ved uten å ha en windows vista instalasjons DVD? Eller kan jeg bare laste ned noe for piratebay...? Så spms mitt er om jeg trenger noe i det hele tatt av CDer og DVDer for å installere windows på MACen... Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Hvis jeg installerer windows på macen ved hjelp av VMware, can jeg da bruke ALLE windows funksjonene, inkludert spille alle windows spill helt feilfritt? Har nemlig lyst til å spille audiosurf,men som ikke kan spilles på mac what so ever, vil da VMware hjelpe meg med problemet mitt? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Se på f.eks, Parallels Desktop 7 for Mac muligens kun en iso fil er nok. Ellers må du nok ha en plate ja. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Se på f.eks, Parallels Desktop 7 for Mac muligens kun en iso fil er nok. Ellers må du nok ha en plate ja. Tror du man kan spille audiosurf på ved hjelp av Parallels Desktop 7? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå