EinarEriksen Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Denne nettleseren er rask, men brukervennligheten er for dårlig. Test: ACCESS NetFront for Android Lenke til kommentar
3irik Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Okai... hvem av dere i redaksjonen har htc desire z? Jeg har den selv, og synes jeg ser den over alt når dere tar deres egne bilder Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Når NetFront i tillegg gjør det helt godkjent på SunSpider-testen, der det måles JavaScript-ytelsen alene, er det liten tvil om at NetFront er rask nok til vanlig bruk. Nettleseren bruker sin egen nettlesermotor, i stedet for å basere seg på WebKit slik mange andre nettlesere gjør. Stock android (2.2 og seinere) bruker V8 til JavaScript. Webkit har ingenting å gjøre med Javascript-ytelsen til stock android og nettlesere basert på denne. Dersom ytelsesuttalelsen ikke refererer til javascript, er plasseringa av tekst grovt misvisende. På en generell basis: feil i artikler kommer alltid til å skje, men at det (som regel) ikke blir kommentert og forklart eller retta opp i etterkant er pinlig. Et eksempel på en god måte å gjøre det på er Anandtech, selv om jeg ikke forventer at dere skal være på nivå med en av verdens beste hardware-sider. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Er det denne som brukes på Nintendo 3DS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg