_tHokA_ Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg har en HTC Sensation som nå begynner å bli "gammel". Batteriene varer ikke så alt for lenge. Maks 12-14timer med vanlig bruk. Så da tenkte jeg å kjøpe nytt batteri. Originale batteriet er bare på 1300-1400MhA et sted. Men for å få et batteri som varer lengre vurderer jeg å kjøpe et kraftigere. Sett ett på 2430mAh på nettet f.eks. Men vil den originale laderen klare å lade opp et så stort batteri? Lenke til kommentar
cake Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Laderen er nok ikke spesifisert for så store batterier, men som multiladere klarer, vil nok dette også gå med den medfølgende laderen. Det vil trolig ta lenger tid å lade det større batteriet opp, og du vil nok skrenke inn garanti og reklamasjon om det skulle skje noe me dette batteriet stående i. Så om fornuften skulle bestemme, ville jeg valgt et batteri som er riktig størrelse, med mindre HTC selv går god for at det større batteriet kan brukes(om det er laget av htc selv). Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Er bare en jobb tlf jeg bruker, så garanti og sånn tenker jeg ikke så mye på. Men jeg får vel prøve med et helt nytt originalt batteri, det er vel litt bedre enn det jeg har nå Lenke til kommentar
teitur Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Se om du finner batteriet til XE et sted. Det passer visstnok også i vanlig sensation. Endret 28. desember 2011 av teitur 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå