telefon123 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hei. Sitter her nå og skal bestille meg ny mobil på telenor. Også er jeg litt usikker på hva jeg skal velge. Vil ikke bruke altfor mye penger på den og har kommet fram til tre aktuelle telefoner. Nokia N9, LG Optimus 2x og Samsung Omnia W. Jeg føler mest for Samsungen, tror dere dette er en grei telefon? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Vist du er opptat av stort utvalg av apps, Bør du velge LG Optimus 2x, På grunn av at den har Android. Vist du vill ha en Windows Phone, Så er det en Nokia med Windows Phone som ser prikk lik ut som Nokia N9, Som heter Nokia Lumia 800. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Nokia Lumia 800 som Leseren nevner går det an å finne her: http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/nokia/nokia-lumia800/164796.3210/ Uten om det så støtter jeg valget om Samsung Omnia W som er en meget pen, rask og brukervennelig mobil (som alle WP7-telefoner er). Lenke til kommentar
telefon123 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Tusen takk for svar. Da tror jeg at jeg går for omnia w. Men jeg lurer på en siste ting, jeg har sett litt på Samsung Galaxy S 2 også, den er bare 6 - 700 kr dyrere enn omniaen. Er det en bedre telefon? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 er jo forskjellige os på alle mobilene. Android på sgs2, wp på omnia og meego harmattan på n9. ikke prøvd wp enda men har hatt sgs2 og n9, og er selv mer fornøyd med n9 enn sgs2. får en lumia snart, men tenker at dersom du ikke bryr deg om nokias særegne avtale med microsoft og eventuelle fordeler der, er nok omniaen en digg tlf. n9 er litt spesiell. Fantastisk i bruk og veldig mye moro med, men er neppe for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå