Fish Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Hei Har en ekstern harddisk som begynner å pipe med 2 sekunders mellomrom når datamaskinen går i hvilemodus. Hvis jeg holder harddisken i hånda så føles det som en vifte går rundt i 2-3 sekunder for så å stoppe, for så å starte. Hvordan fikser jeg den ? Endret 28. desember 2011 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Send den inn til reparasjon, ikke prøv og fikse det selv. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Har hatt en sånn datakar her... han klarte ikke å fikse den. Den fungerte fint før, men da jeg byttet PC begynte den å pipe. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Datakar? Hvis du sender den inn på reparasjon kan dem åpne den uten at du mister garanti. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Vel, når det er problemer med PC hos oss så pleier vi å få hjelp av et datafirma . Mener du at jeg skal sende den til produsent, eller levere den tilbake der den ble kjøpt? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Levere den tilbake der den er kjøpt, og si hva som er problemet. Du kan sikkert prøve på andre pc hos deg for og være sikker. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Om det er eneste utvei så får jeg vel gjøre det Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå