Gå til innhold

Udetonerte bomber på Utøya

Anbefalte innlegg

Man kan i grunn ikke dra noen konklusjon basert på artiklene alene. Den ferskeste hevder riktingnok at det var høytalere, men utover ord presenterer den ikke noe annet som bevis for akkurat dette.. samme som med bensinkanner og udetonerte eksplosiver.

Høytalere i dette tilfellet kan like så godt være en del av den samme stinkende coverupen som har glemt alle vitnemålene om flere skyttere og konkrete beskrivelser av gjerningsmann nr2 på utøya.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du trodde det var bensinkanner, ble presentert for en artikkel og tror nå at det er høytalere. Gotcha.

Ja, det eksisterer flere artikler som nevner bensinkanner og udetonerte eksplosiver. F.eks kan du forsøke å google udetonerte bomber utøya og se hvor mange treff du får.

Jeg satt meg inn i saken etter jeg hadde svart, ja det var litt dårlig av meg.

Legg merke til at alle artiklene som nevner eksplosiver er gamle. Synes du de er troverdige kilder ettersom det har kommet nye informasjon senere?

Jeg spør igjen: Har du noen kilder?

Høytalere i dette tilfellet kan like så godt være en del av den samme stinkende coverupen som har glemt alle vitnemålene om flere skyttere og konkrete beskrivelser av gjerningsmann nr2 på utøya.

Det er ingenting som tyder på at det er en coverup. Har du kilder, kom med dem. Ikke bare sitt å si noe uten grunnlag.

Det med to skyttere finnes det en annen tråd om.

Endret av dotten☻
Lenke til kommentar

Det ligger en artikkel i førstepost hvor politiet hadde en pressemelding hvor de nevnte udetonerte eksplosiver. Det hadde jo forsåvidt vært interessant å fått vite hvordan de skaffet den informasjonen.

Endret av RoaldN
Lenke til kommentar

Det ligger en artikkel i førstepost hvor politiet hadde en pressemelding hvor de nevnte udetonerte eksplosiver. Det hadde jo forsåvidt vært interessant å fått vite hvordan de frembragte den informasjonen.

De fikk meldinger av folk på øya at det hang ting i trærne. Dette måtte de selvfølgelig ta seriøst, på samme måte som at noen trodde at det var flere skyttere.

Lenke til kommentar
F.eks kan du forsøke å google udetonerte bomber utøya og se hvor mange treff du får.

5,701 treff.

Nå googlet jeg "Lizard-People Run the World".

Jeg fikk 1,640,000 treff.

Mener du det er mer sansynlig at reptiler styrer verden enn at det var udetonerte eksplosiver på Utøya?

• Liker 2
Lenke til kommentar
F.eks kan du forsøke å google udetonerte bomber utøya og se hvor mange treff du får.

5,701 treff.

Nå googlet jeg "Lizard-People Run the World".

Jeg fikk 1,640,000 treff.

Mener du det er mer sansynlig at reptiler styrer verden enn at det var udetonerte eksplosiver på Utøya?

Jeg synes det er interessant at de eneste trådene du poster i er kontroversielle tema og det eneste du bedriver i dem er latterliggjøring, må være en trist tilværelse.

Inaktiv i flere uker og når noen plutselig poster i f.eks Holocaust tråden så er du plutselig der.. hvem sin sockpuppet er du egentlig?

Om man googler udetonerte bomber utøya så får man se at flere norske aviser dekket akkurat dette som er relatert til Utøya og ikke reptiler som du tydeligvis har en dragning mot.

e-thug_-_cause_talking_shit_in_person_is_dangerous.jpg

Endret av RoaldN
Lenke til kommentar

Kan noen finne ut hvem TS er og stjele tastaturet hans?

Nå skal jeg prøve å forklare dette slik at du forstår det. 22 juli var en dag med mye kaos og mange usikre "fakta". Noen av de som var på Utøya mente og ha sett eksplosiver i trærne, kanskje ikke så rart med tanke på det som skjedde i Oslo like før. Det ble meldt fra slik at politiet fikk vite om det, det kom ut i media slik at du fikk vite det. Tilslutt viste det seg og være høyttalere noen hadde hengt opp i trærne.

Vanskelig å forstå?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Kan noen finne ut hvem TS er og stjele tastaturet hans?

Nå skal jeg prøve å forklare dette slik at du forstår det. 22 juli var en dag med mye kaos og mange usikre "fakta". Noen av de som var på Utøya mente og ha sett eksplosiver i trærne, kanskje ikke så rart med tanke på det som skjedde i Oslo like før. Det ble meldt fra slik at politiet fikk vite om det, det kom ut i media slik at du fikk vite det. Tilslutt viste det seg og være høyttalere noen hadde hengt opp i trærne.

Vanskelig å forstå?

Det er meget mulig at det er tilfellet når det gjelder bensinkanne, høytaler og udetonerte eksplosiver. Du trenger ikke være stygg i kjeften.

Lenke til kommentar

- Politiet har funnet bombe i en bil på Utøya

Det melder NRK. - Det er stor grunn til å tro at dødstallene fra Utøya vil stige, opplyser politiet.

http://www.dagbladet.no/2011/07/22/nyheter/innenriks/terror/17418987/

Interessant.

I samme artikkel står det at ni eller ti personer ble skutt og drept på Utøya.

Interessant.

Ja, mye uklarhet på det tidspunktet, men hva jeg synes er interessant er at det her var snakk om funn i bil og ikke i trærne.

Kjekken.

Lenke til kommentar

Du antyder at du ønsker med tvang å frata meg min ytringsfrihet som om din rett er større enn min.

Her har vi fått inn en fyr med null sans for humor folkens, trist.

Du har en mildt sagt bedriten form for humor. Hvorfor forsøker du ikke selv å oppsøke meg i stedet for å få noen andre til å gjøre det for deg? Jeg har rot i virkeligheten. Er du like tøff i trynet i virkeligheten som på internett? Ser at det kommer frem av dine tidligere innlegg at du sper på lønna di med det du får av mor og far. Oser av modenhet her.

Lenke til kommentar

Du antyder at du ønsker med tvang å frata meg min ytringsfrihet som om din rett er større enn min.

Her har vi fått inn en fyr med null sans for humor folkens, trist.

Du har en mildt sagt bedriten form for humor. Hvorfor forsøker du ikke selv å oppsøke meg i stedet for å få noen andre til å gjøre det for deg? Jeg har rot i virkeligheten. Er du like tøff i trynet i virkeligheten som på internett? Ser at det kommer frem av dine tidligere innlegg at du sper på lønna di med det du får av mor og far. Oser av modenhet her.

Hahaha, nå må jeg le. Jeg skal flytte og mamma har sagt seg villig til å hjelpe meg med utgifter, derfor er jeg umoden?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...