kazaa Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hei. Jeg vurderer å kjøpe ny laptop til gaming/multimedia. Har ikke kjempestore krav til grafikk, men det er fint om det ser bedre ut enn på PS3 (eks. skyrim og BF3). Har også planer om å skaffe SW TOR. Får man mye for pengene på dette tilbudet? MSI 15,6" bærbar PC GE620DX-493NE http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MSIGE620DX493/msi-15-6-barbar-pc-ge620dx-493ne Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Bra tilbud det, samme maskin som netonnet har til 6490,- ( http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-15---16-tom/msi-ge620dx-462ne/162496.3003/ ) men med mer RAM/HDD. Så til elkjøp å være er det et bra tilbud. GT555M er vel omtrent det beste skjermkortet man kan få i denne prisklassen. Har selv GT555M og kjører skyrim og SW:TOR greit på medium grafikk. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Som jeg skrev i en annen tråd virker dette som et godt tilbud, du får svært mye ytelse per krone. I tillegg er den utstyrt med en god skjerm og et relativt godt batteri. Jeg tror dette er den beste gamerlaptopen i denne prisklassen. Lenke til kommentar
robertlorang Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei, hvordan mener dere her inne at denne pc'n vil håndtere redigering av bilder og HD-filmer? Ser den blir omtalt som "gameingpc", men den fungerer kanskje greit på mange områder? Har aldri vært borti MSI som merke, sitter pr idag med en gammel compaq som er rundt 5 år gammel(2 g ram og 150 g harddisk). Har overlevd greit med denne i disse 5 årene, men irriterer meg grønt over hvor tregt den åpner opp store bildefiler og at den hakker mye når jeg spiller av HD-filmer(som er filmet selv) Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 MSI er i utgangspunktet kjent som et gamermerke i forhold til laptops, men ja, redigering av bildefiler går nok smertefritt. HD-videoredigering blir nok verre, for all del, det går jo, men filmredigering er i største grad prosessoravhengig. Du må ta et valg om du enten skal øke budsjettet eller om du skal velge en pc med svakere grafikkort (og mest sannsynlig skjerm) og heller satse på en i7-prosessor. Da kan du nok ikke forvente noe særlig innenfor innstillinger I spillene du lister, jeg synes personlig at GT 555 bør være minimum. Lenke til kommentar
robertlorang Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 MSI er i utgangspunktet kjent som et gamermerke i forhold til laptops, men ja, redigering av bildefiler går nok smertefritt. HD-videoredigering blir nok verre, for all del, det går jo, men filmredigering er i største grad prosessoravhengig. Du må ta et valg om du enten skal øke budsjettet eller om du skal velge en pc med svakere grafikkort (og mest sannsynlig skjerm) og heller satse på en i7-prosessor. Da kan du nok ikke forvente noe særlig innenfor innstillinger I spillene du lister, jeg synes personlig at GT 555 bør være minimum. Så du mener jeg bør gå for en maskin med bedre prosessor og heller gå ned på grafikken? Vet ikke hvor avansert redigering du så får deg at jeg skulle bruke, men det er snakk om helt amatørmessig redigering i feks windows movie maker eller andre enkle programmer og ikke strofe Adobe programmer. Mener du fremdeles at den nevnte maskinen i denne tråden ikke vil være tilfredsstillende? Lenke til kommentar
darket Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det er ikke en pc for en designer\redigering på heltid, men for amatørmessig arbeid er dette godt nok. Tror du blir fornøyd, og er du ikke fornøyd så har du 30 dagers returrett Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg mener absolutt at du kan kjøpe MSIen, og som darket så, 30 dagers returrett er fint. Lenke til kommentar
freezo Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) hva vil vere best av denne fra msi eller http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=647628#extra ? mest for gaming Endret 31. desember 2011 av freezo Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 hva vil vere best av denne fra msi eller http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=647628#extra ? mest for gaming MSIen, bedre skjermkort. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Bedre skjermkort og bedre skjerm gir deg en bedre laptop generelt. Lenke til kommentar
DIMENOS Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hei litt rart ikke mye tilbud, hvis det er samme mskin som finnes til 6495kr på lefdal Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Lefdal og Elkjøp har samme eiere, og nettbutikkene deres er identiske, både mht. utvalg og pris Lenke til kommentar
robertlorang Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Lefdal og Elkjøp har samme eiere, og nettbutikkene deres er identiske, både mht. utvalg og pris De har samme eiere ja, men prisene er ikke identiske. Elkjøp har maskinen ute til 7999 nå, og lefdal har denne uken annonsert maskinen til 6499. Forrige uke var det omvendt;-) Så det var nok tilbud på elkjøp først , og nå tar lefdal "over" tilbudet Syns iallfall det var mye maskin for pengene Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Yeah, innså det jeg og ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå