ivasoere Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Holder paa aa bygge en ny htpc.. I den forbindelse trenger jeg et lydkort som har god lydkvalitet, og digital lydutgang selvfoelgelig.. Pris er faktisk ikke saa noeye.. Kan godt betale litt ekstra for aa faa bra lydkvalitet 8) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 les siste test av lydkort på hw.no Lenke til kommentar
ivasoere Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Har lest den testen, men jeg lurte paa om der var noen bedre i en hoeyere prisklasse enn de som ble testet her.... Lenke til kommentar
trumic Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 M-audio Revolution 7.1 skal visst være et veldig bra kort. Koster rundt 1300kr tror jeg. Lenke til kommentar
ivasoere Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Har hoert en del bra om M-audio korta, men jeg har ikke sett noen webshopper som har de? Noen som vet hvem som selger disse lydkorta? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har hoert en del bra om M-audio korta, men jeg har ikke sett noen webshopper som har de? Noen som vet hvem som selger disse lydkorta?Disse to ihvertfall:Procom PMVaudio Lenke til kommentar
radix Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 M-Audio er bra. Jeg har et Terratec DMX 6Fire ( http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=5530 ) som heller ikke er til å rynke på nesa av. Den knuser audigy i lydkvalitet. Men det gjør nok de fleste M-Audio-produktene også. Lenke til kommentar
magking Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har vært mye skryt av dette her (OBS! du må registere deg for å lese). Hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå