Spragleknas Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 ^ Jaja... Smaken er som baken... For øvrig slapp nettopp MediaPortal 1.2.2 ut: http://www.team-mediaportal.com/news/mediaportal-122-released Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Brukte MediaPortal tidligere men synes selv det var mye plukk og det virket ikke som forventet. Dog er den som jeg forstår mer beregnet om du har TV-kort i maskinen, noe som jeg ikke har. Da falt liksom MP ut av bildet og jeg bruke bare utforsker som "bibliotek" sammen med WMP classic & CCCP. Installerte siden XMBC og etter dette så har jeg det som jeg trenger til 90% av alle filmavspillingene mine. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 ^ Jaja... Smaken er som baken... For øvrig slapp nettopp MediaPortal 1.2.2 ut: http://www.team-mediaportal.com/news/mediaportal-122-released Hehe...jeg vet du er blodfan av MP, men jeg fant 5 åpenbare fordeler med XBMC... 1: Lokalt værvarsel her jeg bor i nord-norge nå 2: Avspilling av ISO uten masse styr 3: Lettvint å hoppe fram og tilbake i filmen/konserten 4: Veldig enkelt å bytte lyd-driver(uten å slå av hele greia, laste innstillingsmodul, for deretter å starte MP igjen, for så å leite seg fram til der man var) 5: Super-enkel installasjon Detta er de 5 tingene jeg savnet MEST i MP Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Fungerer XBMC og/eller MediaPortal med cardsharing? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Noen som vet om denne gjør at man får 1080p støtte under Apple TV2? ATV2 støtter ikke mer enn 720p så det gjør det nok ikke. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 skjerp dere. Som flere sier, er ikke Microsoft ansatte som laget XBMC. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 ^ Jaja... Smaken er som baken... For øvrig slapp nettopp MediaPortal 1.2.2 ut: http://www.team-mediaportal.com/news/mediaportal-122-released Hehe...jeg vet du er blodfan av MP, men jeg fant 5 åpenbare fordeler med XBMC... 1: Lokalt værvarsel her jeg bor i nord-norge nå 2: Avspilling av ISO uten masse styr 3: Lettvint å hoppe fram og tilbake i filmen/konserten 4: Veldig enkelt å bytte lyd-driver(uten å slå av hele greia, laste innstillingsmodul, for deretter å starte MP igjen, for så å leite seg fram til der man var) 5: Super-enkel installasjon Detta er de 5 tingene jeg savnet MEST i MP Hva har MP som XBMC savner? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 XBMC var opprinnelig kjent som Xbox Media Center, og ble utviklet av Microsofts egne utviklere Leser jeg det jeg tror jeg leser? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 XBMC var opprinnelig kjent som Xbox Media Center, og ble utviklet av Microsofts egne utviklere Leser jeg det jeg tror jeg leser? Ja, men still deg i rekken av de andre 4 som var før deg... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 XBMC var opprinnelig kjent som Xbox Media Center, og ble utviklet av Microsofts egne utviklere Leser jeg det jeg tror jeg leser? Ja, men still deg i rekken av de andre 4 som var før deg... Og godeste Niklas Plikk har enda ikke rettet opp denne blunderen. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 XBMC var opprinnelig kjent som Xbox Media Center, og ble utviklet av Microsofts egne utviklere Leser jeg det jeg tror jeg leser? Ja, men still deg i rekken av de andre 4 som var før deg... Og godeste Niklas Plikk har enda ikke rettet opp denne blunderen. Det er også dessverre riktig. Lastet ned XMBC remote til min android telefon. fungerte bedre en ventet synes jeg men siden jeg har tastatur liggende ved tv'n uansett så er behovet ikke stort men litt artig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå