00peiling Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg tenkte å lage egen siden til pizza butikken min. Lurer på om noen kan gjøre det under fem lapper? Noen dere anbefaler? Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Jeg tenkte å lage egen siden til pizza butikken min. Lurer på om noen kan gjøre det under fem lapper? Noen dere anbefaler? Kanskje du kan si noe mer om hva denne siden skal inneholde, hva man skal kunne gjøre, og hvilke krav du har til design? Jeg kan nemlig lage en side til deg på to minutter, og helt gratis, men tviler på du ville blitt fornøyd Endret 28. desember 2011 av torbjørn marø Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Har sendt deg en PM med litt informasjon, jeg Lenke til kommentar
00peiling Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 nå har jeg satt jobben bort, men hva bør jeg passe på med hensyn til at jeg virkelig får det jeg betaler for? hva slags plattformer etc etc bør jeg unngå? selvfølgelig skal jeg sette opp en avtale. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Bedre tilbud enn jeg fikk av pizzasjappen her ihvertfall de tilbød 5store pizza hehe Lenke til kommentar
00peiling Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 det gikk visst ikke. de dukket ikke opp til avtalt tid. ser ut til at jeg må nok gå opp noe. herved er beløpet hevet til 5000? kan noen lage en bruk bar side til den prisen? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Tja, det avhenger jo hva du vil ha av funksjonalitet det. Men, for 5000 er det ikke noe problem å få opp noe enkelt. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Bare info og grafikk på siden, eller trenger siden din noen funksjoner også? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Klarer pizzasjappa di å lage en pizza til under 100 kr? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Problemet her var vel ikke at jeg ikke møtte opp, vi avtalte jo aldri noe tidspunkt. Det var vel heller det at etter at jeg ga pristilbud ville du ha mer funksjonalitet. Du må også få fram detaljer om hva du skal ha, ikke "Noe likt **" - det går ikke helt. Så og si alle seriøse aktører vil ha en kontrakt på plass, noe jeg også ville (så jeg hadde den klar før vi kunne møtes). Lykke til videre! 1 Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Kanskje 00peiling burde satt opp spesifikasjoner for siden og lagt det ut på "mittanbud" eller noen freelance sider? Lenke til kommentar
00peiling Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Klarer pizzasjappa di å lage en pizza til under 100 kr? faktisk gjør vi det. vi har 3 forskjellige store flotte pizza med 1,5l brus til 100.- kroner Lenke til kommentar
00peiling Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Kanskje 00peiling burde satt opp spesifikasjoner for siden og lagt det ut på "mittanbud" eller noen freelance sider? mittanbud kjenner jeg til. og det er kanskje den beste løsningen også da jeg ønsker dette gjørt hvitt med kvittering. men finnes det noen sid for frilansere også? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Du finner frilans webdesignere her; http://www.webforumet.no/forum/ Mvh Dan Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 det gikk visst ikke. de dukket ikke opp til avtalt tid. ser ut til at jeg må nok gå opp noe. herved er beløpet hevet til 5000? kan noen lage en bruk bar side til den prisen? Hva skal du ha på nettsiden din? Skal du bare ha en enkel nettside med forside, meny, kontakt oss osv? Jo høyere krav du har jo mere må du punge ut, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå