Boss-Znakemaster Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Gamer.no har allerede pratet om police quest som har vært ett kjært ungdomsminne for meg selvom spillet enn da var endel år gammelt da jeg spilte det og likevel så syns jeg det var utrolig morsomt. Ønsker nå rett å slett simpelt hjelp fra de som kan huske ett spill fra tidlig 90 tall som jeg trur kom innstallert ferdig på windows pcer, men er ikke sikker på det. Du styrte rett å slett en liten figur rundt en "laburint" av avløp og diverse som måtte klares å slås sammen for å komme videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg har litt vanskelig for å skjønne hvilket spill du mener, men her er i alle fall en liste over labyrint-spill: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_maze_video_games Lenke til kommentar
Toothrot Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Tenker det er dette du mener: Pipe Mania Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Fant det jeg tenkte på med litt mer søk. Var Chip's Challenge som jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå