Lovegame Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Ble bare 30 minutter på sykkelen i dag, lite energi etter mye stress på jobb!. Fikk lagt over til vinterdekk på to biler da, tatt sol, og enda mere push-ups og sit-ups. Kjenner det godt på kroppen for å si det slik! Og jeg lovet dere bilder.. mfmdsgkldsmfds. Her er et par av ryggen: Comments? Vet jeg har en lang vei å gå, men jeg tar ett skritt av gangen og håper på det beste. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Startet dagen med 10 raske armhevinger før dusj. Frokost bestod av en banan og et glass melk. Lunsjen var 3 grovbrødskiver med brunost. Har også tatt 3x15 armhevinger etter lunsj. Er ganske tankefull i dag siden jeg må til gammelleiligheta og møte eksen og skrive under på no piss, er så drita lei av alt det. Vil bare ut å springe meg en tur. Er sent hjemme i kveld, men skal likevel få presset inn 30-40 minutter på sykkelen. Håper også jeg får tatt noen sit-ups, er bare psykisk sliten. Blir også litt solarium i kveld. Neste uke har jeg mest sannsynlig tilgang på treningssenter igjen. Da skal jeg sette meg opp på spinning tre ganger i uka, og vektløft to ganger i uka. Må bare se fremover, holder en stødig kurs. Kommentarer, ris/ros osv blir jeg veldig glad for. Trenger litt motivasjon på dager som disse. WHO AM I? …. I AM A CHAMPION!!! Og ja, 10 dager uten brus, potetgull, godteri, snacks, KUN sunn mat! Endret 17. oktober 2012 av Extremer 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Startet dagen med 10 raske armhevinger før dusj. Frokost bestod av en banan og et glass melk. Lunsjen var 3 grovbrødskiver med brunost. Har også tatt 3x15 armhevinger etter lunsj. Er ganske tankefull i dag siden jeg må til gammelleiligheta og møte eksen og skrive under på no piss, er så drita lei av alt det. Vil bare ut å springe meg en tur. Er sent hjemme i kveld, men skal likevel få presset inn 30-40 minutter på sykkelen. Håper også jeg får tatt noen sit-ups, er bare psykisk sliten. Blir også litt solarium i kveld. Neste uke har jeg mest sannsynlig tilgang på treningssenter igjen. Da skal jeg sette meg opp på spinning tre ganger i uka, og vektløft to ganger i uka. Må bare se fremover, holder en stødig kurs. Kommentarer, ris/ros osv blir jeg veldig glad for. Trenger litt motivasjon på dager som disse. WHO AM I? …. I AM A CHAMPION!!! Og ja, 10 dager uten brus, potetgull, godteri, snacks, KUN sunn mat! Sykt bra at du klarer å holde deg unna driten, men unn deg litt på lørdagen 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Er rett og slett redd for å unne meg litt, da tidligere har litt blitt til samme gamle. Har ikke akkurat bruk for godteri/brus, derimot en bedre middag sier jeg ikke nei takk til på lørdag I går ble det ikke sykling, var ikke hjemme før halv elleve, men fikk tatt 4x15 armhevinger til, samt en tur i sola. Solbrent nå I dag er jeg også sent hjemme, men håper jeg likevel får tid til å sykle/jogge litt, er rastløs! Til frokost i dag har jeg en banan og et glass melk, og til lunsj blir det 2-3 kopper kaffe og 2 brødskiver med gauda. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 3x15 armhevinger gjort på jobb. Og har ikke snuset i dag. Føles godt, og føles jævlig. Litt motivasjon til meg selv: Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Artig om flere følger med her, blir glad for all motivasjon. Helga gikk fort. Har brukt tiden til å flytte til nyleiligheta, så treningen har kommet som nummer to. Det jeg egentlig har fått gjort er en lengre gåtur nå på søndag, ellers har jeg tatt sett med push-ups og sit-ups hver dag, (4-5x15 av hver øvelse). Er nå gått ned 9,5kg i vekt, ifølge vekta. Målte meg i morrest. Spiser alt for lite, så må hive i meg mer mat fremover. Starter på spinning på Stamina HOT denne uka, blir i første omgang å kjøre to spinningstimer og to egentreningstimer i uka, så får jeg se om det er for lite eller for mye. Begynner også å bli en smule brun, og selvtilliten stiger for hver dag. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Og for de som har litt mer peiling enn meg, er det mulig for meg å bli "ripped" til sommeren? Eller har jeg for liten tid? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Går fint det. Jeg skal deffe fra mars av. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Og når du sier deffe, sååå... spiser du mindre? Eller?. Motsatte av bulking? Lenke til kommentar
Robols Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Deffe er vel kcal underskudd og bulke er overskudd Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Går med kraftig kcal underskudd nå for tiden så er vel cirka deffing jeg holder på med da. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ligger du for langt under kan du risikere å miste muskelmasse, så pass på. Kan ikke du lage en førstepost der det står litt om deg og dine mål osv? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Skal få opp en førstepost i kveld, hadde en tidligere men ting ble utsatt og lite motivasjon, men nå kjenner jeg at jeg brenner litt for dette. Og det siste bildet der, TAKK! Forklarer ting som de er Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 45 minutter med elipsemaskin på rundt 200 i puls, uten stopp. Helt fuckings kake etterpå, hylte av smerte. Elsker det! 60 sit-ups totalt i dag. Noen som vet noen gode øvelser for å trene nedre mageregion? Kjenner det bare i øvre med sit-ups.. Hovedpost kommer senere i kveld! Lenke til kommentar
Robols Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Bra jobba! Det finnes mange andre øvelser som er bedre enn sit-ups. Det er liksom litt kjedelig og gammelt Prøv leg raise eller andre øvelser her http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 2,5 timers gåtur for å avslutte dagen, en dag som endte veeldig bra om jeg får si.. Førsteposten får vente litt da jeg er dødssliten, takk for linken Robols, kommer veldig til nytte! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) I går ble det bare en mindre gåtur (4-5km) samt flytting av eeeenda mer møbler.. I dag er jeg tilbake og gleder meg til intervallspinning klokken 18:00! Og har kastet opp en førstepost Endret 24. oktober 2012 av Extremer Lenke til kommentar
Robols Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Bra førstepost Slitsomt med spinning i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå