Lovegame Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2013 sit-ups er en meget dårlig øvelse og er også skadefremkallende, med mindre det var crunches du mente. Mente push-ups her, tar aldri sit-ups lenger (tar planken annenhver dag cirka). Takk for korreksjonen! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg må huske på å skrive inn ting her. Ble superfylla hele helgen, utenom 2t intensiv fotball lørdag og en meget ustabil fjelltur i fylla natt til søndag.. Har ganske opptatt timeplan om dagene men trener likevell, desverre lite fjellturer. Skal se om jeg ikke får gått meg en tur på fjellet i dag, er drittvær men det bryr meg midt i løken. Kostholdet mitt er litt frem- og tilbake merker jeg, må skjerpe meg der. Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 1. august 2013 Rapporter Del Skrevet 1. august 2013 Ser tråden din har lagt død en stund nå. Tatt sommerferie ? Tenkte jeg skulle lage en egen, da din virkelig er inspirerende! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Oversiktsbilde fra Keipen 496moh For et bilde!! Kunne ønske terrenget rundt her var like bra. Bor i feil fylke. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Ser tråden din har lagt død en stund nå. Tatt sommerferie ? Tenkte jeg skulle lage en egen, da din virkelig er inspirerende! Har sommerferie ja, trener men i mye mindre grad. En stor dose festing nå i sommer, velfortjent. Blir mer intensivt når jeg starter på skole igjen. For et bilde!! Kunne ønske terrenget rundt her var like bra. Bor i feil fylke. Takker! Er flott her ja! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 10. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Blir å opprette en ny logg om det ikke er mot reglene, starter på en ny "epoke" så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå