Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

Da er nettet tilbake, jeg er tilbake, jobber 7-3 så mye tid til trening! :D

Tar en gjennomgang av førsteposten og oppdaterer, kaster ut nye bilder om en måneds tid!

Om bare våren kommer snart kommer dere også til å bli plaget med bilder av joggeturer i skog og utmark.

 

I dag blir det 4x25 armhevinger, 4x30 sec planken, og 1t spinning! :)

 

 

Veldig midlertidig plan er å gå ned til ca. 78-80kg (der jeg vil ligge) uten så mye muskeltap (ligger på 85-86kg etter påsken) før 1. Juni. Noen som tror jeg klarer dette?

Tips til hva jeg burde spise mottas med stor takk. :)

 

2pzekw8.jpg

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imponerende livstilsendring dette.

Selv så spiser jeg mye svinefilet,kyllingfilet,laks, og annen fisk når jeg skal ned i vekt,kjøttdeig og ferdig mat er dårlig sort hvis man skal ned.

Spiser heller ikke ris,eller pasta,men kjører på med grønnsaker og frukt.

 

Er inne i hardtrening etter en operasjon for å komme meg i form,og trener to ganger om dagen nå,en morgenøkt,og en kveldsøkt.

 

Har begynt å komme meg i form,og musklene begynner å synes her også,men hadde nok ett bedre utgangspunkt enn deg(gikk opp en del kilo etter operasjon,men det var etter å ha gått ned 7 kilo rett før og mistet muskelmasse og styrke).

 

Peis på videre.

 

Og har man ikke tid til å trene på treningssenteret en dag,så holder det med en liten halvtime hjemme og øvelsene uten vekter finner man her:

 

http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/

Lenke til kommentar

Takker folkens!

 

Og sykkeliten, er bare å stå på! Trodde selv at jeg aldri ble å klare dette, men med viljstyrke, tid og målrettet innsats er tydeligvis alt mulig. :)

 

Dagen i dag:

 

Frokost - Skyr yoghurt

Lunsj - 250gr kyllingsalat

Mellommåltid - Banan

"Middag" - 2 grove brødskiver med leverpostei

Proteinshake etter trening

Kvelds - 2 grove brødskiver med kaviar

 

Blir en rolig hjemmeøkt i kveld, samt en del snømåking. Fantastisk trening! :)

Lenke til kommentar

Har booket meg inn på 1t intervallspinning klokken fem, blir interessant å teste kondisen ordentlig :D

3-4t spinning så er jeg vel tilbake der jeg var før påsken.

 

Ellers skal jeg starte å ta sol igjen i dag, må nesten bli litt tan før sommeren kommer!

 

Og om været holder seg (noe det faenmeg burde gjøre), satser jeg på ski i morgen!

OOOOG, jeg har bare snuset en boks snus totalt denne uka (ned fra 0,5-1 boks om dagen). Haha.

 

 

2l8dheu.jpg

Endret av Lovegame
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mandag og trening!

 

Intervallspinninga er selvfølgelig fullbooket før den er lagt ut (føles det som), så må finne på noe lurt i dag.

Tenker hjemmetrening + en lengre gåtur med Nybegynner92 om han er med på det! :)

 

Dagens matplan:

 

Frokost - Rakk jeg faktisk ikke, surt...

Lunsj - 250gr kyllingsalat

Mellommåltid - Skyr

"Middag" - 2 brødskiver med kaviar og majones

Proteinshake etter trening

Kvelds - 2 brødskiver med leverpostei

 

I morgen blir det nok ingen trening da jeg ikke er hjemme før på kvelden (23:00 tiden), men skal altids få tid til mine 4x25 push-ups og 4x30sec planke. :)

 

body-quote-quotes-training-Favim.com-634992.jpg

 

Har også satt avtale med meg selv om MAKS 5 snuser om dagen, så en boks skal vare 4 dager. Til nå har det gått meget bra. Blir å kutte enda mer ned neste uke.

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Mandag og trening!

 

Intervallspinninga er selvfølgelig fullbooket før den er lagt ut (føles det som), så må finne på noe lurt i dag.

Tenker hjemmetrening + en lengre gåtur med Nybegynner92 om han er med på det! :)

 

Dagens matplan:

 

Frokost - Rakk jeg faktisk ikke, surt...

Lunsj - 250gr kyllingsalat

Mellommåltid - Skyr

"Middag" - 2 brødskiver med kaviar og majones

Proteinshake etter trening

Kvelds - 2 brødskiver med leverpostei

 

I morgen blir det nok ingen trening da jeg ikke er hjemme før på kvelden (23:00 tiden), men skal altids få tid til mine 4x25 push-ups og 4x30sec planke. :)

 

body-quote-quotes-training-Favim.com-634992.jpg

 

Har også satt avtale med meg selv om MAKS 5 snuser om dagen, så en boks skal vare 4 dager. Til nå har det gått meget bra. Blir å kutte enda mer ned neste uke.

 

**Stå på!! Dette klarer du :-D Snart er du helt snusfri og en kondis som en maratonløper. Astmaen er livredd for å vise seg for deg og sykkelløpet til sommern får du rekordtid på :-D 10 på topp? neiiida, 20 på topp sier vi!

Haha litt harde mål her, men når man er på topp så må man strekke seg enda lenger :-D

Både damer og herrer vil sikle etter deg på stranda når du drar sørover! Keep it up.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

**Stå på!! Dette klarer du :-D Snart er du helt snusfri og en kondis som en maratonløper. Astmaen er livredd for å vise seg for deg og sykkelløpet til sommern får du rekordtid på :-D 10 på topp? neiiida, 20 på topp sier vi!

Haha litt harde mål her, men når man er på topp så må man strekke seg enda lenger :-D

Både damer og herrer vil sikle etter deg på stranda når du drar sørover! Keep it up.

 

Satser og håper på å være snusfri innen en måneds tid, men dævelen det er ikke lett. Klokka er nå 10 og jeg har tatt dagens første snus.

 

Håper ikke herrene sikler så alt for mye på stranda, nok med slevjet ditt overalt...

Damene derimot. :dribble:

Faen at du ikke trener på Frisken!

 

 

Blir som tidligere sagt veldig lite trening i dag. Skal på jobbtur til Narvik og sette opp servere, lite tid til noe som helst... men planken og push-ups'a blir tatt uansett!

 

Matplanen i dag:

 

Frokost - Ingenting... Ja, jeg vet. Vært sløv på frokosten, må skjerpe meg der.

Lunsj - Ikke helt sikker enda, men frister veldig med yoghurt og frokostblanding! :)

Mellommåltid - Banan

"Middag" - Usikkert her og siden jeg ikke er hjemme, men blir ikke noen shell-pølse.

Kveldsmat - 2stk grove brødskiver med salami

 

Og nok en gang satser jeg på en gåtur på kvelden, om det ikke er alt for sent til jeg er hjemme. :)

 

 

Må få ny vekt da jeg tok rennefart fra stua, hoppa inn på badet og knuste driten ut av gammelvekta i stupfylla... :huh:

Lenke til kommentar

Artig å følge noen som har snudd om på livstilen, mens en tidligere godt trent person som meg selv jobber meg opp i mot gammelt nivå etter sykdom og en operasjon.

 

Slik var min dag:

 

Frokost - havregrøt med bær, gresk youghurtsmoothie med fryste bær.

Lunsj - 2 tynne skiver hjemmbakt grovbrød med skinke,agurk og en tomat.

Mellommåltid - 2 kiwi

Middag - wienerschnitzel med grønnsaker.

Etter trening- kyllingsalat.

Kvelds - blir fruktsalat.

 

Trening:

Legday: oppvarming sykling-40 minutter trening diverse øvelser og avslutnign situps+planke(hater panken da min operasjon var slik at de kuttet i noen mavemuskler og jeg er veldig svak der,situps er jeg enda dårlig i,men klarer nå 50% flere i hver serie enn da jeg startet).

 

Har gått ned 3 kilo av de ekstra kiloene jeg la på meg etter sofaliggingen de første 3-4 ukene etter operasjon ,men skal også bygge muskler så kan ikke miste for fort heller.

 

I morgen blir de sykling på rulla i 2 timer og 30 minutter...

Endret av sykkeliten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Artig å følge noen som har snudd om på livstilen, mens en tidligere godt trent person som meg selv jobber meg opp i mot gammelt nivå etter sykdom og en operasjon.

 

Slik var min dag:

 

Frokost - havregrøt med bær, gresk youghurtsmoothie med fryste bær.

Lunsj - 2 tynne skiver hjemmbakt grovbrød med skinke,agurk og en tomat.

Mellommåltid - 2 kiwi

Middag - wienerschnitzel med grønnsaker.

Etter trening- kyllingsalat.

Kvelds - blir fruktsalat.

 

Trening:

Legday: oppvarming sykling-40 minutter trening diverse øvelser og avslutnign situps+planke(hater panken da min operasjon var slik at de kuttet i noen mavemuskler og jeg er veldig svak der,situps er jeg enda dårlig i,men klarer nå 50% flere i hver serie enn da jeg startet).

 

Har gått ned 3 kilo av de ekstra kiloene jeg la på meg etter sofaliggingen de første 3-4 ukene etter operasjon ,men skal også bygge muskler så kan ikke miste for fort heller.

 

I morgen blir de sykling på rulla i 2 timer og 30 minutter...

 

Ser jo flott ut det her kompis! Er bare å gi gass! :)

Operasjonen, var det etter treningsskade?

 

Selv har jeg kuttet ut sit-ups og tar heller planken, mindre vondt i ryggen og kjenner det over hele magen! :)

 

 

Flink, flink! Når skal vi gå kveldstur? :green:

 

Vi skal gå i dag! :D Nybegynner92 nevnte 18:00 tiden!

 

 

Dagens plan:

Gørrsliten etter jobb i går, var ikke hjemme før 23:00 på kvelden, da var det to brødskiver med salami og rett til sengs (bortsett fra at jeg ikke sovnet før mye senere, uff).

 

Skal gå tur sammen med Allyy og Nybegynner92, håper på hvertfall en times rask gange rundtom i Harstad.

Har også tenkt å tænne litt!

 

Og for å prøve noe nytt og teste meg selv med hvor dedikert jeg er..

Så starter jeg på Insanity i dag. :)

 

esqf41.jpg

 

Matplan:

Frokost - Eple og flere liter kaffe

Lunsj - Tok helt av i dag, Toro grøt med 530 kcal. :p

Glemte å handle inn mellommåltid i dag, skal gjøre "stor" innhandling når lønna kommer.

"Middag" - to brødskiver med salami

Proteinshake etter trening

Kvelds - To brødskiver med kaviar

 

 

Å å å det går likar no

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Ble 1,5t gåtur sammen med Allyy og Nybegynner92! :)

 

Stakk innom brun og blid og ble hvertfall blid og 70kr fattigere! Brun derimot. :p

 

 

Så ble det min dag 1 på Insanity, som da bestod av 45minutter med "Cardio, Power and Resistance". Jeg er egentlig helt fucked nå, fyttigrisen hvor tungt det var! Digg!

 

Stay tuned for dag 2 i morgen, har også meldt meg på spinning til fredag! :D

 

 

(Ikke si det til noen, men jeg har min egen squat challenge også, men ingen vet det.)

Lenke til kommentar

Klokken 18:00 i dag tar jeg dag to av Insanity, som er "Cardio Recovery". Kan bli interessant nok.

Aller helvettes gangsperre etter gårdagen, kjenner virkelig at jeg lever nå. :)

Ufattelig godt å være aktiv igjen.

 

 

Dropper nok alkohol denne helgen og, nå skal kroppen virkelig få kjenne på hvor sta jeg egentlig er! :p

 

 

Oppdaterer etter trening med dagens matplan og annen trening. Satser på en gåtur etter Insanity og squats'a.

Lenke til kommentar

Dag 2 av Insanity ferdig! Dette var da "Cardio Recovery". Bare 58 dager igjen! :D

 

Har tatt 3x25 armhevinger og min egen "squat challenge" i dag utenom dette.

 

Matplanen i dag:

Frokost - Banan

Lunsj - 2 grove rundstykker med salami og 0,5l melk

Mellommåltid - Skyr

"Middag" - 2 brødskiver med leverpostei

Proteinshake sipper jeg på nå.

Kvelds - To brødskiver med stekte egg.

Kaffe spedd utover hele dagen.

 

tumblr_mkhomsOFPG1rty7oao1_500.jpg

 

 

Uten å tenke om jeg gidder eller ikke, så stikker jeg ut og går meg en tur nå! :)

Gjør ingenting om flere kommenterer!

Lenke til kommentar

Kjørte selv en liten time med "kun kroppen som motstand økt"

Situps,planke,tåhev,squat squat squat,rygghev, pushups hopp og sprett m. mere.

Fokuserte hardt på riktig teknikk.

 

Svettet som en intelligent gris på baconfestival.

Men det virker.

 

Blir kun å slappe av og sløve resten av kvelden.

 

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...