Lovegame Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Takker så mye! Skal starte på'an igjen denne uken med trening etter sykdom uken som var. Skal oppdatere førsteposten i morgen. Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hei og hopp, godt jobba! Motiverende å lese! Har selv gått ned fra 110Kg til 90Kg ved å kutte ut brus og godteri i hverdager og ta meg en spasertur nå og da. Siste 5 kiloene skal tas innen sommeren, da er jeg i mål! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Hei og takk for det! Bare å fortsette, 5 kilo før sommeren klarer du uten problem! I går tok jeg 4x20 armhevinger, 2x1min planken, og en lengre gåtur ute, jobber sent om dagene så rekker ikke spinningstimene denne uken. Matplanen i dag: Frokost - Banan Lunsj - 250gr salat Mellommåltid - Skyr "Middag" - 2 grove brødskiver med leverpostei Proteinshake etter trening. Kvelds tar jeg som det kommer, usikker i dag egentlig Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Fikk nettopp en telefon om at jeg kommer i lokalavisen med samme artikkelen som i VG! Artig å bli lagt merke til, men kjenner det blir vel mye nå, haha Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Haha, så artig. Nå vet alle hvem du er! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Haha, så artig. Nå vet alle hvem du er! Gir ekstra mye press på meg, kan ikke akkurat stoppe å trene nå, hehe! Gjør egentlig ingenting Vanvittig lyst til å gå på ski nå, nydelig vær her i nord. 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) En helg med snowboard og snøscooterkjøring er over, og jeg er forkjøla som vanlig... Skal ha hjemmetrening i dag, hoster og snufser så følte ikke helt for å dra på treningssenteret. Meldt meg opp på spinning onsdag og fredag, gleder meg som fy! Ellers står vekta ganske likt, uten at jeg bryr meg mye om det. Var i avisen nå på lørdag, forsiden og midtsiden, spesielt.... Endret 11. februar 2013 av Extremer Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hey hey, lokalkjendis! Ikke verst! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Beklager for lite med oppdateringer (om noen faktisk følger med her? ) Er frisk igjen, men tilbake med en turnus på jobb som gjør at jeg jobber hele dagen. Var på spinning forrige onsdag, og håper på spinning nå på fredag om jeg får fri litt tidligere. Har ikke gått noe mer ned i vekt (fremdeles 84kg), men merker at kroppen "strammer" seg mer til for hver uke som går. OG, har gått så mange uker uten godis nå at jeg ikke helt har tellingen lenger.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Følger med her fortsatt ja Lenke til kommentar
Robols Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Henger fortsatt med! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Flott Er endelig påan igjen, rakk heldigvis spinningen nå fredag. Så dro jeg hjem, og så for meg en rolig avslappende helg etter en travel uke på jobb, den gang ei. Ble 2-dagers heimertfylle ja. Er heldigvis påan igjen nå, skal jo ned mer i vekt så full stålkontroll igjen på mat og trening. Skal ut å jogge etter jobb i dag, all is på veiene er jo smeltet bort. Meldt meg på morraspinning på torsdag (kan bli jævlig interessant) samt intervallspinning på fredag. Blir vel en styrkeøkt i morgen. Driver å planlegger når og hvordan jeg skal deffe mot sommeren, tenkte å starte i Mars. Må bare skaffe meg info på hvordan jeg egentlig skal gå frem, vil ned til 10-12% fett før sommeren treffer. Vet ikke helt hva jeg ligger på nå, men er fremdeles nok å ta av. Og om jeg ikke har regnet HELT feil, er jeg gått cirka 5 måneder uten godteri og brus. Cirka. Endret 26. februar 2013 av Lovegame 4 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Spinningen på fredagen var knall, og den på torsdagen var nær å ta livet av meg. Spinning før fuglene står opp er ikke HELT min ting enda! Er meldt opp på spinning i morgen og fredag igjen, blir noen styrkeøvelser i kveld. Og jeg har bursdag i dag! 1 Lenke til kommentar
Robols Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Lite aktivitet her om dagen. Uvanlig deg! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 VELDIG lite aktivitet her om dagen, har hatt besøk sørfra i litt over en uke = en uke ferie, samt vært uten nett veldig lenge. Sitter på 3G via telefon akkurat nå. Trener fremdeles, så ikke vær redd! Kommer tilbake med daglige oppdateringer når nettet er oppe å går Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Gratulerer på etterskudd! Håper du unnet deg masse kake! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Takker Har nå fått nettet tilbake i leiligheta, etter å ha brukt noen hundrelapper på 3G-nett hos telenor.. Men i morgen tar jeg påskeferie med all alkoholen det innebærer. Om jeg fremdeles lever førstkommende mandag skal jeg ta en oppdatering på førstepost og oppdatere litt her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå