Lovegame Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Takker så mye for det Mompen, er en sann fryd å få slike kommentarer! Hadde spinning nå sist fredag, så var jeg på fest fredag og hyttetur på lørdag. Fikk selvfølgelig influensa søndag, så har ligget strak ut siden det.. så ingen trening på nesten en uke. Vil bare få denne dritten ut av kroppen nå, så jeg kan komme meg i gang med treningen.. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 17. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2013 Meget bra motivasjon! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2013 Et lite "formbilde" her.. Er som sagt sjuk for tiden, ingen pump, ingenting. Såvidt jeg klarer å stramme musklene. Vekta er fremdeles på 86kg, så ingen nedgang siden forrige uke.. Jaja! Begynner å ligne noe på magen, men må få jobbet med ringen nederst.. Og JA, jeg er hårete! Lenke til kommentar
exonum Skrevet 19. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2013 Er fullt mulig å se de berømte magemusklene, dette er veldig bra. Får du bort ringen du snakker om så blir det jo top notch på den fronten. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2013 Komme deg ned på 10-15% bf nå og kjøre en bulk. Kan bli veldig bra Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 20. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2013 Stå på! Creds for jobben, har selv gått ned 20kg, så veit hvor hardt det er (samtidig så lett når man vet hvordan det skal gjøres!). Ser bra ut! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2013 Takker så mye for positive kommentarer folkens, blir skikkelig glad av slikt Nå er influensaen så og si borte, så tenkte å ta meg en rolig styrkeøkt i dag for å "starte" opp kroppen igjen, utrulig hvor dårlig man føler seg etter en uke på sofaen. Håper jeg klarer å unngå mer sykdom fram til sommeren så jeg kommer i mål Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2013 Har lest igjennom denne her nå, utrolig imponerende. Du har virkelig gått inn for dette og det har gidd resultater så det ljomer etter! Dette her har du jo stålkontroll på, og jeg kommer til å følge med videre! Gi jernet videre mann! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2013 Tusen takk for flotte ord Mala! Hadde en rolig økt styrketrening på mandag for å komme meg inn i treningen igjen, og 1t intervallspinning i går.. Tok en rolig økt da og (så rolig som man kan på intervall), kjenner at kondisen er blitt en del dårligere etter bare en uke som syk. Tenkte å ta meg en joggetur ute i dag, bare -2 og flott vær, så burde bli bra! Intervallspinning igjen i morgen, gleder meg som fy Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Sitter og gjør meg klar for trening, hiver liksågodt opp et nytt "sammenlignings"-bilde: (for å se større bilder, høyreklikk på bildet og Vis bilde) Endret 24. januar 2013 av Extremer Lenke til kommentar
exonum Skrevet 24. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2013 Hahaha, smilyene! Kjør på Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2013 Morgenvekt: 84,5kg Blir godt med spinning i kveld! Dagens matplan: Frokost - God morgen yoghurt Lunsj - 250gr kyllingsalat Mellommåltid - Skyr "Middag" - 2 grove brødskiver med leverpostei Proteinshake etter trening Kvelds - 2 grove brødskiver med majones og kaviar Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2013 Bilder er alltid artig! Fremgangen er jo veldig tydelig også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2013 For en fremgang! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Takker veldig! Lite fremgang siste dagene pga sykdom igjen, virker ikke som jeg skal bli helt frisk.. Vært dårlig siden rett før helgen, tilbake på jobb igjen i dag, men tørr rett og slett ikke dra på trening. Håper på å være tilbake igjen snart, fy faen det suger å være syk... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Gratulerer med artikkel!! Håper det er greit jeg linker (hvis ikke, si ifra, så tar jeg den bort). http://www.vektklubb.no/artikkel/fra-sofagris-til-muskelbunt-20330078 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Haha, går helt fint det, tenkte å linke den selv! Der forsvant min anonymitet, heldig på bildene var jeg og! (tidenes hangover da jeg ble dratt ned på gymmen..) Men veldig artig, fått enormt med respons Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Jepp! Var skeptisk til å være med først, men fristet mer og mer ettersom jeg tenkte på det. Maks uheldig med vinkelen på bildet, den dobbelhaka, haha Endret 3. februar 2013 av Extremer 1 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Sykt bra! Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå