Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei og takk for det!

 

Bare å fortsette, 5 kilo før sommeren klarer du uten problem! :)

 

 

I går tok jeg 4x20 armhevinger, 2x1min planken, og en lengre gåtur ute, jobber sent om dagene så rekker ikke spinningstimene denne uken.

 

Matplanen i dag:

 

Frokost - Banan

Lunsj - 250gr salat

Mellommåltid - Skyr

"Middag" - 2 grove brødskiver med leverpostei

Proteinshake etter trening.

Kvelds tar jeg som det kommer, usikker i dag egentlig

Lenke til kommentar

En helg med snowboard og snøscooterkjøring er over, og jeg er forkjøla som vanlig... :p

 

Skal ha hjemmetrening i dag, hoster og snufser så følte ikke helt for å dra på treningssenteret. Meldt meg opp på spinning onsdag og fredag, gleder meg som fy! :D

 

Ellers står vekta ganske likt, uten at jeg bryr meg mye om det. :)

Var i avisen nå på lørdag, forsiden og midtsiden, spesielt.... :p

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Beklager for lite med oppdateringer (om noen faktisk følger med her? :p )

 

Er frisk igjen, men tilbake med en turnus på jobb som gjør at jeg jobber hele dagen.

 

Var på spinning forrige onsdag, og håper på spinning nå på fredag om jeg får fri litt tidligere.

Har ikke gått noe mer ned i vekt (fremdeles 84kg), men merker at kroppen "strammer" seg mer til for hver uke som går. OG, har gått så mange uker uten godis nå at jeg ikke helt har tellingen lenger.. :p

Lenke til kommentar

Flott :)

 

Er endelig påan igjen, rakk heldigvis spinningen nå fredag. Så dro jeg hjem, og så for meg en rolig avslappende helg etter en travel uke på jobb, den gang ei. Ble 2-dagers heimertfylle ja. :p

 

Er heldigvis påan igjen nå, skal jo ned mer i vekt så full stålkontroll igjen på mat og trening. Skal ut å jogge etter jobb i dag, all is på veiene er jo smeltet bort. Meldt meg på morraspinning på torsdag (kan bli jævlig interessant) samt intervallspinning på fredag. Blir vel en styrkeøkt i morgen. :)

 

Driver å planlegger når og hvordan jeg skal deffe mot sommeren, tenkte å starte i Mars. Må bare skaffe meg info på hvordan jeg egentlig skal gå frem, vil ned til 10-12% fett før sommeren treffer. Vet ikke helt hva jeg ligger på nå, men er fremdeles nok å ta av. :)

 

Og om jeg ikke har regnet HELT feil, er jeg gått cirka 5 måneder uten godteri og brus. Cirka. :)

Endret av Lovegame
  • Liker 4
Lenke til kommentar

VELDIG lite aktivitet her om dagen, har hatt besøk sørfra i litt over en uke = en uke ferie, samt vært uten nett veldig lenge. :( Sitter på 3G via telefon akkurat nå.

 

Trener fremdeles, så ikke vær redd! Kommer tilbake med daglige oppdateringer når nettet er oppe å går :p

Lenke til kommentar

Takker :D

 

 

Har nå fått nettet tilbake i leiligheta, etter å ha brukt noen hundrelapper på 3G-nett hos telenor.. :p

Men i morgen tar jeg påskeferie med all alkoholen det innebærer. Om jeg fremdeles lever førstkommende mandag skal jeg ta en oppdatering på førstepost og oppdatere litt her! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...