hajsa Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Bygget en pc her om dagen, men når jeg starter den opp så skrur den seg først av etter 3 sekunder~ for så og skru seg på igjen noen få sekunder igjen etter det, og det er ikke noe bildet på skjermen, jeg kommer ikke engang til post-bios. Jeg har prøvd å bytte om på minnebrikkene, og prøvd å boote uten minnebrikker og jeg får ikke noen pipetone. asus p7p55d-e lx asus en210 silent i5 650 corsair xms3 8 gb kingston 120g ssd hyperx 460w psu Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Så maskinen er helt ny? Har du overklokket prøv å resett bios ved å ta ut batteriet. Ellers må man nok anta enten så er en av delene løse/kortsluttning eller defekt hovedkort som er problemet. 1 Lenke til kommentar
hajsa Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Ja, pc-en er ny og jeg har tatt ut batteriet (vet ikke helt hvordan det skulle funket da, ettersom jeg ikke engang har vært i bios siden pc-en var slik fra første stund). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå