Gå til innhold

mobiltbredbånd og annbefale?

Yonaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det spør du om uten å si hvor du bor eller hvilken pris?

Da er nok netcom 4G løsningen, eller nærmeste løsningen som gir mye for pengene.

Hadde det finnes kontant mobiler ville det vært god invistering.

Netcom 4g er det maks 10 gb nedlasting på det før det blir super tregt?

Lenke til kommentar

Vel alt blir jo avhengig av hvor mye du er villig i å betale for det, jo dyrere abonnement jo mer nedlastnings limit får du, max for netcom ser ut til å være 30 gb men igjen det koster jo deretter di har et tilbud nå så du får det for 69kr/måneden i 6 måneder og etter det så blir det 499 kr måneden som er ekstremt overpriset vil jeg si.

https://netcom.no/kampanje/mobilt-bredband?gclid=CJj5mJmupK0CFSsvmAodWU5Tgw

http://www.telenor.no/privat/mobiltbredband/?cid=p-00742-bet-gog-mbb-mobilt_bredband

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vil være enig i det, mobilt bredbånd er ikke noe særlig under nedlasting.

Blir jo i prinsippet samme som trådløs nettverkkort, hver gang en person står i veien for senderen eller noe forstyrrelse, kan nedlastingen feile.

Selv har jeg lengere tid vurdert 4G men siden canaldigital oppgraderte hastigheten så er poenget minimalt. Muligens CD ikke er helt stabilt nok mot fiber, men prisen og hastighet er neppe mobilt bredbånd stort bedre eller ca like bra.

Er enig det med pris, er bare lokketilbud å tilby 69 kr måneden i 6 måneder, hvis du får problemer er kundeservice neppe sammarbeidsvillige.

Har du sjekket fiberbredbånd først? Men er enig det jeg sa først, netcom 4G er muligens den standarden som gir høyerst hastighet trådløst. Men ikke regn å kunne få så mye mere en 45 mbit om du er heldig. 80 Mbit har jeg selv liten tro på du vil klare.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...