Gå til innhold

BK: Hildegunn Coucheron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne etterbehandlingen likte jeg overhodet ikke. Ser ut til å ha tatt på ekstrem høy ISO.

Ser det står HDR i filnavnet, er nok i den redigeringen det har blidt slik .

Noen liker kanskje dette, andre ikke.

Derimot ser det ut til at du kanskje har fanget et godt øyeblikk med kontakt mellom publikum og sanger. Kanskje du bare kunne latt bilde være som det var uten og gjøre en slik redigering?

Lenke til kommentar

Vel,Hildegunn Coucheron brukte faktisk dette bildet i forbindelse med at hun trengte en plakat til en opptreden hun gjorde som Opersanger. Veit jeg har fått høre at jeg er tildels veldig tradisjonell i stil eller med mine fotos så har prøvd å gå nye veier her alla Ansel Adams ved å bruke noen filter på PS.

At der er en del støy er selvfølgelig en annen sak.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Redigeringa syns eg det er dratt litt for hardt i spakane. Hadde absolutt gjort seg å hatt litt "snillare" redigering, spesielt med tanke på korleis publikum ser ut på bildet. Sangerinna ser mykje meir naturlig ut i det litle du ser av fjeset enn publikum.

Bakgrunnen var flott!

Ser ut som publikum har lys frå sol(?) mot seg, mens sangaren er heilt mørk i fjeset i forhold. For meg blir synet dratt mot publikum istadenfor sangerinna, spesielt han med orange jakke. Tviler på at det er meininga.

Hadde kanskje gjort seg med lys på sangerinna?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...