Miss Photography Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Blowing in the wind Bildet er fjernet. Beskrivelse: Setter pris på tilakemeldinger og tips til hva som kunne vært bedre og hva som er bra med det:) Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Fint portrett, herlig utstråling! 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Fint utrykk og ett flott lys. Har en gang lært att med ansikter fra siden så må det være helt i profil eller så må man vri ansiktet litt tilbake mot fotografen slik att nesetippen ikke stikker ut av det bakre kinnet. Da hadde også litt av huden rundt det bakre øyet kommet med. Lenke til kommentar
Siv Olsen Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 En fint portrett med nydelige farger Portrett er en sjanger jeg bruker lite, men Thore sin kommentar høres fornuftig ut. 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Flott portrett hvor jeg er enig med Thor i hans tanker og ideer. Jeg opplever ellers bakgrunnen som litt urolig . Her ville jeg kuttet på begge sider slik at bare trestammen dannet bakgrunn. Da ville du ikke fått med håret som flaggrer i vinden, men bildet ville blitt roligere og mer behagelig å se på Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Takk for kommentar:) Jeg ser hva du mener,men nå var det jo egentlig meningen at håret skulle flagre i vinden:) Det med bakgrunnen kan jeg kansje si meg enig i. Takk for synspunkter,jeg setter pris på det:) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Takk, jeg er helt enig:) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Tusen takk:) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Hjertelig takk:) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Takk for kommentar:) Jeg ser hva du mener,men nå var det jo egentlig meningen at håret skulle flagre i vinden:) Det med bakgrunnen kan jeg kansje si meg enig i. Takk for synspunkter,jeg setter pris på det:) ... og det er hyggelig for oss som kommenterer at våre kommentarer blir kommentert også 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg