Niklasp Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Kjøper ut Sonys andel i LCD-samarbeid. Nå er Samsung størst i verden Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Om det er én eneste ting fra Sony som jeg håper består, så er det TV divisjonen. De har alltid levert knallprodukter og de har holdt seg unna mye av den dritten som andre avdelinger i Sony står for. 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Enig. Mine 2 siste tv'er har vært sony, utenom en liten tur innom en defekt samsung tv. Men jeg må si samsung ha kommet seg veldig på tv fronten de siste 3-4 årene. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Man kan jo kanskje håpe på at dette markerer starten på OLED-TV sin inntreden i markedet... 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Samsung betalte Sony 1,08 billiarder koreanske won, omtrent 5,5 milliarder kroner, og blir dermed verdens største TV- og flatskjerm-produsent. Feil. Det skal stå billioner. 2 Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) De heteste ryktene på panelfronten sier at Sony solgte seg ut av S-LCD (joint venture selskapet) for å kunne satse fullt på et samarbeid med Sharp. Sony og Sharp har jo allerede dannet et joint venture for 10G substrat (effektiv produksjon av 50, 60 og 70 tommere). De har jo også nylig annonsert et samarbeid med Toshiba og Hitachi for produksjon av små og mellomstore paneler for håndholdte enheter. Så spørs om det ikke blir mindre PVA fra Sony fremover. Endret 28. desember 2011 av chrlod Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Samsung betalte Sony 1,08 billiarder koreanske won, omtrent 5,5 milliarder kroner, og blir dermed verdens største TV- og flatskjerm-produsent. Feil. Det skal stå billioner. Eller ikke, Forkortelsen på BBC er tn. , eller som jeg vil tro trillion. Som på norsk blir en enhet lavere, altså billiard. Skal sies at jeg ikke sjekka kursen så om BBC tar feil så legger jeg meg flat. Endret 29. desember 2011 av Evil Eye Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Samsung betalte Sony 1,08 billiarder koreanske won, omtrent 5,5 milliarder kroner, og blir dermed verdens største TV- og flatskjerm-produsent. Feil. Det skal stå billioner. Eller ikke, Forkortelsen på BBC er tn. , eller som jeg vil tro trillion. Som på norsk blir en enhet lavere, altså billiard. Skal sies at jeg ikke sjekka kursen så om BBC tar feil så legger jeg meg flat. Amerikansk billion = Norsk milliard Amerikansk trillion = Norsk billion Amerikansk quadrillion = Norsk billiard 1 Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Så det nå, som sagt, legger meg flat..... 1 Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) I mitt forsvar så ble jeg veldig forvirret av at won ikke ble oppgitt etter den lokale skalaen, som er åpenbart lettere å forholde seg til. Lenke Endret 29. desember 2011 av Evil Eye 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå