Gå til innhold

GTA IV lagger. hvorfor?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har akkurat instalert GTA iv igjen etter at jeg har skaffet ny data og glemt at jeg hadde det,

en jeg kjenner med Core 2 duo 8400 og 5770 tar spillet på max med 20-30 fps elns

men jeg med i5 2500K og GTX 560TI har en fps på 12. jeg har de nyeste driverene så det er ikke det. hva er det som er problemer?

Edit:

jeg vil også legge veg at jeg har BF3 på ultra (antialiasing off) med minimum 35 fps vanligvis 60

Endret av glennm95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har akkurat instalert GTA iv igjen etter at jeg har skaffet ny data og glemt at jeg hadde det,

en jeg kjenner med Core 2 duo 8400 og 5770 tar spillet på max med 20-30 fps elns

men jeg med i5 2500K og GTX 560TI har en fps på 12. jeg har de nyeste driverene så det er ikke det. hva er det som er problemer?

Edit:

jeg vil også legge veg at jeg har BF3 på ultra (antialiasing off) med minimum 35 fps vanligvis 60

Utrolig at dette spillet sliter med å virke skikkelig på en såpass grei maskin.Det beviser at portingen er så elendig at det nok aldri vil virke optimalt.Det er det som er problemet med GTA IV,det er dårlig portet fra konsoll og iflg ekspertene så bruker spillet til PC enormt med ressurser,kanskje det kan sammeliknes med å forsøke å få det varmt i et rom hvor alle vinduene står åpne og selv om man fyrer både med ovner og peis,så vil rommet aldri blir varmt,men energi bruker du likevel.Bare sånn for å forsøke å sammelikne=)

Tror ikke jeg har vært borti et mere elendig drittspill noen gang.At det er mulig.. :thumbdown:

Hadde et lite håp om at GTA IV skulle virke perfekt når jeg skaffer meg ny PC,eller oppgraderer den gamle.

Min gamle holk med et Nvidia 8600 kort håndterer både Skyrim og Mafia 2,som er mye nyere en GTA IV.Det sier sitt..

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...