Gå til innhold

Superbillig Whey protein!

Nala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, ser at Whey-80 er billig ja! Får ikke sjekket frakt pga jeg får ikke logget inn. Du kunne ikke prøvd og logge inn du? Kanskje det ikke bare er meg som har problemer.

Btw, har du prøvd Whey 80? er den bra? smaker den godt osv?

Endret av Nala
Lenke til kommentar

Jeg har brukt Whey-80 fra GG en stund og synes det smaker helt greit, med tanke på prisen. Har smakt sjokolade, jordbær og mintsjokolade så langt. Den med jordbærsmak er ganske god etter min mening (smaker nokså likt Litago Jordbær), sjokoladen er helt grei, mens mintsjokolade er helt forferdelig.

Jeg skal prøve å registrere meg og sjekke frakt :).

Lenke til kommentar

Tenkte komme med et tips her, billigste jeg har vært borti er nutrisport som koster 700,- for 5kg

http://proteinbutikken.no/products/31462-nutrisport-90-protein-sjokolade-smak-5-kg.aspx

Den er enda renere med 85g proteiner per 100gram, men har vært borti at smaken kan variere litt fra dunk til dunk, og har hatt en dårlig batch, men da tipper jeg det egentlig kan byttes isåfall. Liker smaken selv.

Var tilbud på gymgrossisten på julaften med 100% gold whey til nesten halv pris, så jeg og noen kompiser venter på 27kg prottispulver :)

Lenke til kommentar

Tenkte komme med et tips her, billigste jeg har vært borti er nutrisport som koster 700,- for 5kg

http://proteinbutikken.no/products/31462-nutrisport-90-protein-sjokolade-smak-5-kg.aspx

Den er enda renere med 85g proteiner per 100gram, men har vært borti at smaken kan variere litt fra dunk til dunk, og har hatt en dårlig batch, men da tipper jeg det egentlig kan byttes isåfall. Liker smaken selv.

Var tilbud på gymgrossisten på julaften med 100% gold whey til nesten halv pris, så jeg og noen kompiser venter på 27kg prottispulver :)

Var ikke dårlig pris det nei! Mye protein per 100 gram. Men hvordan er kvaliteten tru?

Lenke til kommentar

Nei si det, skulle være god kvalitet da, og det skulle være isolater. En kamerat av meg med laktoseintoleranse drikker det fint, og må holde seg til isolater pga den intoleransen. Men folk har forskjellige meninger om det når jeg har søkt om det på nettet da. Jeg veksler uansett på litt forskjellige pulvere men mest nutrisport pga pris, og så diverse andre typer ved siden av så du får vel vurdere litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...