Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Laptop med et "program svarer ikke" problem/ Windows fryser helt.

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Jeg har en 2 år gammel Packard Bell Ipower Gx laptop som har fungert helt uten problemer inntil nå, selv om cd/dvd rom har slutta å fungere (av en eller annen merkelig grunn) så har jeg heller ikke hatt behov for å bruke cd rom til noe.

Det som skjer med pc'en er at når jeg slår den på starter den med en sjekk av OS og harddisk før jeg kommer til login skjermen( det har den begynt med etter at feilen som jeg forklarer oppstod) Deretter kan jeg logge inn til skrivebordet uten problemer og de vanlige programmene som msn og steam popper vinduer. Når jeg skal lukke vinduene eller bare gå på start- linjen henger alt seg, akkurat som jeg skulle fått "et program svarer ikke " melding bortsett fra at jeg ikke får en slik melding men alt fryser og jeg kan ikke gjøre en dritt unntatt å bevege musepekeren. Jeg får ikke noen feilmelding eller noe slikt så jeg vet ikke hva dette kan være.

Når jeg velger å kjøre i sikkerhetsmodus så laster den inn alle Windows filer men stopper ved CLASSPNP filen også går det kanskje 5 min før den velger å ikke gå inn i sikkerhetsmodus men heller starte opp som vanlig. Alt fryser og bare musa er mulig å bruke, den kan også fryse helt på login skjermen hvis jeg ikke logger inn med en gang.

Pc'en kjører et 32bits Windows 7 os og har gjort det i et helt år, før det var det Windows vista OS.

Det jeg lurer på er om dette er et virusproblem som kan løses ved å installere Windows 7 på nytt eller om det kan være et harddisk problem eller noe annet som jeg kan prøve å fikse selv uten å måtte levere inn pc'en på verksted.

Noe mer dere trenger å vite, kjør på med spørsmål. Vil nødig kvitte meg med denne laptopen selv om jeg har kjøpt en stasjonær nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...