mwy Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 http://www.spirit.no/Index.php/2010/10/den-norske-kremen-norges-25-beste-skuespillere-noensinne/ For en stund tilbake kåret magasinet Spirit Norges 25 beste skuespillere. Her er listen 25. Sverre Anker Ousdal 24. Henny Moan 23. Trond Fausa Aurvåg 22. Leif Juster 21. Jack Fjeldstad 20. Jorunn Kjellsby 19. Anne Marit Jacobsen 18. Aud Schønemann 17. Toralv Maurstad 16. Anders Baasmo Christiansen 15. Sven Nordin 14. Fridtjov Såheim 13. Kjersti Holmen 12. Aksel Hennie 11. Ane Dahl Torp 10. Wenche Foss 9. Rolv Wesenlund 8. Maria Bonnevie 7. Henki Kolstad 6. Helge Jordal 5. Espen Skjønberg 4. Kristoffer Joner 3. Bjørn Floberg 2. Liv Ullmann 1. Bjørn Sundquist Listen er ok, bortsett fra at jeg syntes Joner var litt vel høyt oppe. Selv ville jeg nok plassert Henki Kolstad på topp, men det får så være. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hvor i helvete er Arve Opsahl? Lenke til kommentar
mwy Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Hvor i helvete er Arve Opsahl? Ja, ikke bare mangler Arve Opsahl, men også Alfred Maurstad (Gjest Bårdsen, Fant, Ukjent Mann, Tørres Snørtevold, Trysil Knut.) Rolf Just Nilsen, Carsten Byhring, Carsten Winger, Wilie Hoel eller Sverre Holm er heller ikke på listen. Dette tror jeg skyldtes disse spilte litt for mye av det samme hele tiden. Men hvor er Claes Gill (Det Brenner i Natt?) Endret 27. desember 2011 av michaelhe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå