Nians Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei, jeg er innkalt til Militærpoliti på sessvollmoen 2012. Bare lurer om noen som har tidligere hvert der som kan beskrive litt av oppholdet og om det var fysisk/psykisk hardt. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg er også innkalt til MP i 2012, men skal søke omfordeling til luftforsvaret Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Det som er viktig å tenke på, er at langt fra alle som blir innkalt, overlever grunnperioden. Er vel rundt halvparten som blir omfordelt så vidt jeg vet. Triks i ludo er å trene kondisjon med tanke på 3000m og styrke med tanke på hang-ups, push-ups og sit-ups, så det iallefall ikke er den fysiske formen som hindrer deg Lenke til kommentar
Nians Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Det som er viktig å tenke på, er at langt fra alle som blir innkalt, overlever grunnperioden. Er vel rundt halvparten som blir omfordelt så vidt jeg vet. Triks i ludo er å trene kondisjon med tanke på 3000m og styrke med tanke på hang-ups, push-ups og sit-ups, så det iallefall ikke er den fysiske formen som hindrer deg Jeg driver aktivt med trening 5 gang i uken men det er styrke. Jeg har nettopp startet opp igjen etter en "sløve" periode, pga av mye skole og bil lappen osv. Jeg er litt tungt i kroppsvekta som skal fikse etter nyttår (fett%) Benkpress 80x8reps Markløft 130x5reps Knebøy 90x8reps Ligg på ei kroppsvekt på 93kg så jeg skal få ned fett% for å klare "body lift" øvelser som hangups uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå