Nani95 Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Noen som vet hvor jeg finner det? Endte opp med å kjøpe "vanlige", hvite bukseseler. Men jeg er fortsatt på utkikk etter tykke. Dama bak kassa på Dressmann sa at jeg måtte lete lenge etter tykkere enn det de hadde... Men jeg har jo sett flere som har tykke bukseseler i forskjellige medier. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Hva betyr tykke? Du mener kanskje brede? Hvor bor du? I Oslo har Ferner Jacobsen, i Bergen har Hans H og Scabal. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Hva betyr tykke? Du mener kanskje brede? Hvor bor du? I Oslo har Ferner Jacobsen, i Bergen har Hans H og Scabal. Ja, sorry, mente breder Da sjekker jeg ut Ferner Jacobsen! Vet du hvor mye de ligger på? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Aner ikke. Vet at Albert Thurston ligger på rundt 700 kroner for et par (de jeg har sett). Men det er med knappefester. Du finner nok noe billigere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå