friisk Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei. Jeg skal henge opp en lampe, men "monteringsgreia" som følger med lampen passer ikke med "monteringsgreia" jeg har i taket mitt. Jeg trenger åpenbart en brakett eller en kreativ løsning, som kanskje noen her kan hjelpe meg med. Dette er stedet jeg ønsker å feste lampen. Den røde streken markerer hvor festet for lampen må stå for at lampen skal være rett i forhold til veggene rundt. De røde pilene markerer skruehull. Dette er festet for lampen. Den er ca like lang som festet i taket, men ikke lang nok til at det går an å feste den ved å borre hull på hver side av hullet i taket. Jeg vet at jeg kan stappe et blindlokk i hullet i taket, og feste lampen et annet sted, men det blir ikke optimalt. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Du får blinlokk med krok i senter. Bytt ut kroken med bolt i passe lengde og bor hull i senter av braketten din. Alternativt: Er det en gjengestuss som sees i senter av takboksen? Skaff passende taklokk & bolt. Bor hull i brakett og legg taklokk i mellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå