Felikraven Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Kriteriene er: 7.1 Surround lyd, helst true-surround (tar imot forslag uansett om det er simulert-surround) Støtter chat til Xbox 360 og PC Komfortabel Har sett en del på Tritton Warhead 7.1 Surround, men den støtter ikke chat på PC. Bare å komme med forslag! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Tritton AX720 Lenke til kommentar
Felikraven Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Tritton AX720 Sweet! Har du dette headset'et? Isåfall hva synes du om det, og er det bare 5.1 surround i Europa eller får man det i 7.1 her også? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Tritton AX720 Sweet! Har du dette headset'et? Isåfall hva synes du om det, og er det bare 5.1 surround i Europa eller får man det i 7.1 her også? Det beste er nok å bestille fra nettet. Hvis du bestiller fra Amazon.co.uk (england), koster frakten minimalt, prisen er lavere enn norge, og det tar kun noen dager å leveres (kommer ann på valg av levering). Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Tritton AX720 har vel kun stereo lyd etter hva jeg har fått med meg. Visst du vil ha surround hadde jeg gått for AX PRO. Jeg har selv AX PRO å er kjempe fornøyd med de, eneste minuset jeg kan komme på er at den ikke har den kraftigste bassen Lenke til kommentar
Oskbre Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg har også tenkt litt på å kjøpe Tritton AX720 fra Amazon.co.uk, men blir varen fortollet og må jeg betale moms på 25%? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå