Hyper Ado Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hei. sitter her og prøver å finne ett gammelt emne om to tilkoplinger i en nettverkskabel, men klarer ikke finne den. Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvordam man kopler til to nettverksplugger i hver ende av en cat 5 kabel??? (to nettkabler i en kabel) helst med koplingsskjema På forhånd takk. Lenke til kommentar
Zedd Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Gå på arngrens eller tilsvarende å kjøp deg en paralell splitter, koster max 50 spenn pr stykk, og du trenger 2... ellers så mener jeg å huske at det er kablene 3456 som går til det ene paret og 1278 til det andre men dette er høyst usikkert da det er lenge siden jeg drev med dette, samt at rekkefølgen på pinnene ikke er slik jeg sa Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Her er "min" tråd om dette hvertfall Har lagd et par andre kabler med to uttak i hver ende (veldig greit når en skal la to ledninger gå til en vegg, eller har to servere stående ved siden av hverandre), de funker fint Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Her finner du litt teori angående kabler, inkl. fargekoder og hvilke par som brukes til hva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå