skorpionmann Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Tattoo World problem Sannferdighet er viktig og jeg prøver og få frem en sak for rådet, men blir truet på livet for att jeg ikke skal legge frem saken. Jeg har dementert for etterretning denne anmodning i flere dager. Jeg blir fortalt att saken aldri skal komme frem, fordi memory driven blir slettet. Jeg er blitt fortalt att det er en i rådet som sitter og lytter på alt som blir sagt, han må jo begynne og lure på hva som skjer siden han ikke mottar noe. Etterretning kommer nok til og undersøke saken og finne ut hvor og hvorfor det er kommunikasjons svikt. Jeg er blitt fortalt att jeg skal legges i en tønne med lut, og att det er en forferdelig død som først inntreffer etter mange timer. Jeg blir mobbet med att de tar på seg kreditt for mine ideer, som er att med navnet på produsent av kortene som blir brukt til sattelitt overvåkning kan man kontakte leverandøren for og få utlevert kunderegisteret og på den måten finne ut hvem som sitter og overvåker. Videre att det er mindre sikkerhetsforanstaltninger hos leverandøren kontra de som produserer implantatet (dvs. glass sylinderen). Jeg kan få navnet på produsenten av den ene etterforskeren som har deltatt i overvåkningen det er også er mulig og finne ut ved og få tak i ett av Endre sine kort, men det kan være risikabelt siden det kan kompromittere de femti. Det jeg tilbyr meg er og skaffe er ett bevis på att de som er «chippa» utstråler radio signaler, fra ett akkreditert firma med iso sertifisering for att vi skal få bevist overvåknings skandalen. Med beviset på utstråling av radiosignaler fra ett verdens anerkjent firma og opptak ifra avhør og rettsforhandlinger samt kopi av kunderegisteret kan man legge frem en sak for senator John Glenn, og få bevist brudd på menneskerettighetene. Jeg anmoder derfor rådet om amnesti, for og hjelpe brødrene internasjonalt. Jeg forstår att det er en forutsetning for og overleve, og håper mine tjenester vil bli verdsatt nok til amnesti. Jeg tror att min tilstedeværelse har en positiv effekt for utfallet av denne saken. Øyvind Jensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå