Gå til innhold

Valg av 3D LED-TV med Smart TV

3D LED-TV med Smart TV  

1. 1. hvem tv er best?

• Samsung 60" 3D LED Smart TV UE60D8005
      0
    • Samsung 55" 3D LED Smart TV UE55D8005
      0

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe nytt tv,og valget står i mellom to stk, det er Samsung LED 60" 3D LED-TV med Smart TV & 800Hz Clear Motion Rate

og Samsung 55" 3D LED Smart TV 800 Hz Clear Motion Rate . Hvilket av disse er det beste tv og det beste kjøpet?

mvh

poffen

Endret av poffen80
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel det er jo samme tv bare i forskjellige størrelser så det spørs bare hvor stort bilde du vil ha bare, har hatt 60" i noen dager og det var et bra bilde det. Endel av panelene dessverre til Samsung er ikke helt iorden og min var jo selvfølgelig en av dem. Så den gikk i retur...

Men bilde er genialt for rom det er mye lys i, blir kanskje litt slitsomt om du liker å se film i mørket.

Lenke til kommentar

Først, de to er helt samme TV i forskjellige størrelser. Kjøp den som passer stua di best. For stor TV blir ikke bra.

Styr unnda begge :thumbup: så mange problemer med dem

Jeg har 46" av samme TV, og jeg kan ikke si jeg har opplevd noe nevneverdig negativt med den. Jeg antar at det du snakker om er Clouding samco?

Noen Samsung-TVene ser ut til å være mer plaget med dette enn andre, for et eksempel se på dette bildet: (ikke mitt)

http://imageshack.us/photo/my-images/838/d8005.jpg/

hentet fra http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=285908&st=0

Jeg har prøvd å utfordre TV-en min på samme måte, og har ikke sett mer en litt antydning til lyslekkasje helt i kantene. Med mindre jeg skal se på helsvarte bilder med hvit tekst i midten så tror jeg ikke jeg kommer til å merke noe til dette i praksis. Selv i mørke scener på filmer så legger jeg ikke merke til noe spesielt med bildet.

Det sagt så leser jeg på flere forum (som det over) om folk som plages med Clouding på sine Samsung-TVer. Både 8005 og andre. Dessverre er det slik at de som er misfornøyd er de eneste som skriver på forum angående et slikt problem, de som ikke har problemet vil ofte ikke engang oppsøke forumet.

Derfor vil jeg bare si at jeg har en D8005, og jeg har ikke noe problem med clouding. Spør gjerne hvis det er tekniske detaljer du lurer på. Og lykke til i TV-jakta.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja hadde alle som var fornøyde med et produkt hatt samme trangen til å skrive om det så hadde dem sprengt diverse forumer.....

Samsung,Panasonic og Philips har med sine topp modeller idag potensielle feil du kan få, det har vært litt ekstra ille med 2011 utgavene dessverre. Men 8005 har fått topp karakterer for en grunn...skulle en være så uheldig å få et tv som har noe problemer så bytter en bare å får ett nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja cloading håper at 2012 tvn til samsung blir cloud frie liker godt designet på dem har selv hatt c9000 og d8000 led ellers må jeg vurdere lg som et alternativ er på jakt etter en film tv helst 60" for bedre 3D effect men er litt sjeptisk på plasma med innbrenning faren.

Lenke til kommentar

Kjøpte D8005 forrige uke. Må si at jeg var utrolig fornøyd me bildekvaliteten. Gikk fra å spille PS3 på en 42" lcd tv fra 2007. Må si at det virket som spillene har fått dobbel så god grafikk. Utrolig god TV. MEN, med min flaks fikk jeg litt clouding i hjørnene. Dette er da litt slitsomt, men eg bare til å bytte til ny, og krysse fingrene for at det ordner seg. Jeg skal inn å bytte imorgen, kryss fingrene for meg...

Lenke til kommentar

kjempe dumt å kjøpe den når E8000 er nå vist :!:

Den er vist ja, men gidder ikke vente 125 år før den kommer i butiken. Ville ha ny TV nå, ikke neste uke, eller uken etter da. Tviler uansett på at kvaliteten på de to TV-ene blir som dag og natt uansett. Klarer meg fint uten stemmegjenkjennelse osv, som den skulle ha

Endret av Petter22
Lenke til kommentar

April kom de ca i fjor så :thumbup: regner med ca det samme

digger smart tv opdaterings funkjonen på de nå .. system slot for framtidige oppdateringer , kjøper bare en "brikke" neste gans samsung opdaterer smart funksjonene sine som neste år, genialt da blir tvn altid up 2 date med de siste nye net funksjoner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...